pátek 5. dubna 2019

Host na blogu / LUSINDA

Bláznivý tvorivý apríl prajem :)
 
Úprimne, ponuka od Aničky napísať článok ako hosť na Blogu Paperoamo ma prekvapila, no vzápätí veľmi potešila. Je to pre mňa česť odprezentovať tu kúsok z môjho farebného papierového sveta. V prvom momente ma zachvátil totálny brainstorming. Čo scrapnuť, vytvoriť, čím Vás zaujať. Za rýchlosť iskriacich nápadov a ich následného zavrhnutia by sa nemusela hanbiť ani pokladníčka v supermarkete s titulom zamestnankyne roka za najrýchlejšie scanovanie. 
 


Ale na úvod niečo málo o mne. Za pseudonymom Lusinda Vadocz sa skrýva milujúca mamina 5 ročného drobca (môjho najväčšieho fanúšika), manželka muža (ktorý ticho sponzoruje moje hobby, aj keď tváriť by sa mohol viac nadšene), milovníčka čokolády a čarovných vianočných sviatkov, ale hlavne scrapbookova maniačka. Som vášnivá zberateľka papierových sád, (hlavne čiernobielych), tiež výrezov, nálepkových archov, pečiatok, enameliek a mnohých iných materiálov a kolekcií. Prečo prichádzajú na trh stále nové a nové, čím ďalej úžasnejšie? Asi, aby som si ich mohla kúpiť, jupíííí.
Našťastie okrem škrečkovania materiálu, ho aj s radosťou používam vo svojej tvorbe :) až na poklady, ktoré sú v krabici len na pozeranie. Verím, že v tom nie som sama a mnohé z Vás majú takú krabicu pokladov.
   
V poslednej dobe tvorím hlavne layouty, kde tu pomedzi nejakú tú pohľadnicu či mini album. Každá challenge na PA je pre mňa výzvou a posúva ma ďalej. 
Najprv som si myslela, že pre Vás vytvorím layout alebo mini album, v ktorom by som konečne scrapla fotky z minuloročnej drobcovej kaktusovej party. Zrovna kaktusy boli aktuálne aj v marcovom Page Kite, ale rozhodla som sa inak. Človek mieni, život mení. Nebolo tomu inak ani teraz. 
 

Takže rada by som Vám nakoniec ukázala layout inšpirovaný letom a letnou dovolenkou. Keďže už je tu čas na dovolenkový booking. 
 
Samozrejmosťou bola opäť voľba čisto bielej papierovej štvrťky v kombinácii s čiernobielymi dizajnovými pásmi, ktoré stačí jednoducho natrhať. Bieločiernu kombináciu zbožňujem, je to taký výrazný akcent v kombinácii s inými farbami. V mojich projektoch málokedy chyba.
Mne k letu patri tyrkysová, slniečkovo žltá a ružová priam až cyklámenová, takže výber farieb bol jednoznačný. Bez gessa a atramentových podušiek si život neviem predstaviť, sú základom mojich layoutov.  Frkancov tiež nikdy nie je dosť, aby podklad dostal ten správny šmrnc. 


Pásy som umiestnila na ľavo, a farebný podklad vytvoril dva akcenty, jeden v dolnom pravom rohu a druhý akoby v strede na pravo, kde tvorí fotka dominantu. 
Pod fotku som navrstvila zopár farebných kúskov papiera, ktoré ako vidieť, stále trhám. Nechýba ani priesvitný pauzák, toho mám ešte z čias štúdia neúrekom a na mňa pôsobí takým snovým dojmom. 
Čo by to bol za layout bez pečiatok, letných výrezov a nálepiek? Tie dotvorili podklad okolo umiestnenia fotky a detailu v pravo dole. Jemným, ale dôležitým detailom je aj zhluk farebne sa hodiacich šnúrok ledabolo vykukujúcich z pod fotky. Malý detail s úžasným efektom.


Rybičky a vlnky k tyrkysovému moru patria určite, kotva, nanuk a dovolenkové domčeky tiež dotvárajú letný dojem. Nesmiem zabudnúť na slnečné okuliare, ich zakomponovanie dalo zabrať, 10 minút hľadania toho správneho sklonu a vhodného miesta. Vraj "Malý krok pre nás, veľký pre scrap svet " ako hovorí moja spriaznená scrapbooková duša Janka. Na každom detaile predsa záleží.
Ešte umiestniť zopár textových bannerov, výrezov a nápis SUMMER zo žltej abecedy. Aké šťastie, že tieto abecedy sú v ponuke vo všetkých možných farbách, veľkostiach a fontoch. Ja vždy nejakú s radosťou prikúpim :) 

Nepridať žlté a tyrkysové enamelky to by bol predsa hriech (možno by ma aj blesk trafil), plus transparentné tekuté, veď rybičky bez bubliniek predsa neexistujú :) a tým sa celý tvorivý proces ukončí. Už len dátum a finito.


Na záver ešte raz jedno veľké ďakujem PA design teamu za možnosť niečo uverejniť a Vám za silu a odhodlanie dočítať môj prvotný článok až k tejto poslednej bodke.
      Lusinda Vadocz

16 komentářů:

  1. Vypadá to tak jednoduše, i když určitě není. Strašně se mi líbí barevné podklady na bílé čtvrtce, ale nemám na to dostatek odvahy. Stále se odhodlávám vyzkoušet "frkance", ale upřímně se toho bojím. Takže za mě palce nahoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netreba sa bat,treba skusat a obcas ani mne ten podklad nevyjde na prvy raz ;)

      Vymazat
    2. Tak mi to dneska nedalo a o něco jsem se pokusila 😁 a není to tak zlý ... Děkuji za postrceni

      Vymazat
  2. Skvělá stránka a zabavný článek. Jiná než dokonalá kombinace se od Lusindy nedá čekat ��

    OdpovědětVymazat
  3. Luci tak tento štýl to je to co sa mi páči, biely podklad, farebné flaky,frkance skratka je to moja šálka kávy 👌😍 dokonalosť

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi výrazný a osobitý styl, který se mi MOC líbí:) Pokud je kromě fleků a "frkanců" na podkladu ještě spousta drobných tématických razítek a většinou poměrně dost černé, tak je to jednoznačně Lusinda:)) Krásné a skvělé!!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem, no obcas mam az strach, ze moja tvorba je velmi citatelna

      Vymazat
    2. To byl kompliment, nemělo to vyznít jako kritika!:). Mě se naopak velmi líbí pokud má někdo svůj STYL- a Ty rozhodně máš!:)

      Vymazat
    3. Ved ja som to ani nebrala ako kritiku 🤗

      Vymazat
  5. Tak nejen ze je to krasne, je to i super zabavne cteni! Ty by jsi mela psat casteji, Luci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem som rada, ze som pobavila a zaujala a mozno este nieco zo seba v textovej podobe dostanem 😊 aj ked teraz som skor dostala do seba cokoladu 😂

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Stránka je nádherná, moc se mi líbí výběr barev a i počtení super ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera! Takové vrstvení se mi moc líbí, jen to sama nikdy nedotáhnu a držím se dost při zemi, aby toho nebylo moc. :) Přitom to vypadá tak skvěle!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover