středa 18. listopadu 2020

DÁRKY Z LÁSKY / Exploding box jako minialbum / PETRA

Ahoj všichni! Při chystání vánočních dárků vám mohou velmi usnadnit práci různé polotovary, které si pro vás nachystaly holky z Papero Amo. Jedním z nich je i základ na tzv. exploding box. Je to vlastně takové 3D minialbum, krabička, která se po otevření rozevře – exploduje – do čtyř stran. Každá strana má několik záložek.


Balení obsahuje tři nařezané a narýhované vrstvy boxu a víčko. Snadno si jej sestavíte… Podle rýh vše ohnete a potom máte dvě možnosti. První možnost je, že si tři vrstvy nejprve k sobě slepíte lepicí páskou, vždy prostředními čtverci k sobě, od největšího vespod po nejmenší nahoře. Druhá možnost je, že si každou vrstvu nejprve nazdobíte, nalepíte fotky a až potom si je slepíte k sobě. Já si raději nejprve všechno přilepím a až potom zkompletuji, ale je to na každém, jak se rozhodne. Natočila jsem pro vás video, takže můžete mrknout.




Na box kromě základu potřebujete fotky, vzorované papíry nebo kartičky a nějaké ty ozdoby.

Já jsem použila jednostranné papíry z kolekce Magical Forest od Crate Paper

Malé fotky jsou ve formátu 5x7,5cm, větší potom 7,5x10 cm. Všechny jsem je i s ozdobami lepila v jednom směru. Je ale možné lepit fotky tak, že všechny směřují do středu boxíku a při prohlížení se s ním musí otáčet. Rozhodnutí, jak to pro vás bude nej, nechám na vás.


Skvělé na celém albu je, že má předpřipravená okénka a různé odklápěčky a kapsy.


Na zdobení jsem použila i obrázky vystřižené z papírůz kolekce.

Ostatní samolepky a kartonové chipboardy jsou ze stejné kolekce Magical Forest.

Využila jsem i kartičky s citáty od Silvie.

K různým nápisům skvěle využijete abecedy.

Víčko alba jsem nazdobila chipboardy, nalepenými na odstřižky papíru slepené do trojúhelníků pro 3D efekt. Skvěle se bude vyjímat třeba i nějaká velká mašle.

Pro další inspiraci můžete mrknout na e-shop přímo k exploding boxíku, najdete tam na videu jeden nádherný kousek od Adélky –mrkni tady.

Krásný zbytek dne přeji!

8 komentářů:

  1. Moc krásný dárek, kolekci Magical forrest miluji, skvěle doplňuje alba s dětmi, i klučičí.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda a vypadá to opravdu rychle:)

    OdpovědětVymazat
  3. to je ale krasne a uzasne album. zaklad mam kupeny, uz len take krasne fotky potrebujem. ..... a este tvoju sikovnost :-*** uzasne, dakujem za krasnu inspiraciu ♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover