pondělí 22. dubna 2019

Obálkové minialbum / ADÉLA

Jednoznačně nejlepší dárky pro prarodiče jsou fotky vnoučat. Vůbec nemusíte vyrábět složitá alba, ale můžete zkusit toto rychlé "obálkové minialbum". Určitě by mohlo být i více členěné, ale já jsem chtěla dát babičce fotky za první tři měsíce letošního roku, takže je jen ze tří částí. 
 


Základem jsou tedy tři obálky ze vzorovaného kartonu. Můžete si je nařezat v ruce, ale raznice na obálky je veliký pomocník. 
 

Součástí tohoto skvělého udělátka od wer memory keepers je sice i tabulka, jak velký má být papír a v jaké části ho ohnout, ale když chci nějaký jiný rozměr, neumím to dopočítat... Nainstalovala jsem si aplikaci Envelope Punch Board Calculator a po zadání velikosti přání (fotek) a požadovaného "nadměrku", vypočítá vše sama.
 

Obálky složte a klopou přilepte k sobě. Myslete na to, že je ještě naplníte a přilepte je cca 2mm od kraje. Nejvíce se mi osvědčila oboustranná lepící páska.
 

K zajištění celého alba jsem vyrobila ještě pruh z acetátu, který je spojený kolečky se suchým zipem, ale klidně by mohl být i slepený napevno.
 

Celá přední strana alba je dost minimalistická - využila jsem parádní abecedu od Pinkfresh studio, která mi zbyla z workshopu. Do fólie jsem vyrazila tři dírky a protáhla provázky s kovovými přívěsky.
 

Zajímá vás, jak vypadá uvnitř? Tak pojďte nakouknout ;) Využila jsem výseky ze starších mylife kitů a něco málo z kolekce Be you od Pinkfresh studio.
 

Po rozbalení se z každé obálky může vytáhnout hromádka fotek.
 

Zdobení je dost jednoduché, aby se albíčko dalo zavřít.
 

Únorová část je ve znamení rosegold ozdob ze sady výseků Be you.
 

Na březen se mi zase skvěle hodil kit z minulého jara od naší Lucky.
 

Na klopu jsem přidala i fotku jarní přírody.
 

Tenhle typ alba moc baví a určitě to není poslední kousek, protože babi byla nadšená.

 
♡ 
Adéla

14 komentářů:

  1. Krásné album, děkuji za inspiraci na appku. Určitě někdy využiji, protože jsem také potřebovala jiný rozměr než uvádí v tabulce a byla jsem ztracená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jednou dělala obálky metodou pokus omyl a byla jsem dost zoufalá. :)

      Vymazat
  2. Krasne! A moc dekuji za navod, protoze zrovna premyslim, jak babicce k 80tinam daruji fotky pravnoucat 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude určitě nadšená! Je to takový dobrý kompromis - já si užiju aspoň trochu toho scrapového zdobení a babičky zajímají hlavně fotky.

      Vymazat
  3. Super, Adél 😍 Krásně vyzdobené a ta vychytávka s appkou, hned stahuji! 😘

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné a inspirativní 👍🤗 Také se mi moc hodí. Potřebuji tetičkám darovat fotky z diamantové svatby rodičů a Adél Ty jsi to za mne vymyslela. děkuji 💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Mám prostě ráda jednoduchá řešení, složitá scrapalba asi nikdy nezvládnu. A upřímně, tu práci stejně málokdo ocení. :)))

      Vymazat
  5. To je perfektní album. Přesně takové to, co se dá udělat během chvilky, ale radost z něj je obrovská. Děkuji za inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Adel krasa ako vzdy, jednoduche, nezne a vkusne! Tusim tu raznicu na obalky potrebujem😍🙈

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover