pátek 19. října 2018

MY LIFE KIT projekty - JANA S.

Pokaždé, když koukám na PL stránky děvčat na blogu i těch vašich na FB, stýská se mi po kapsičkování. Když se k tomu navíc přidal nádherný podzim a dokonalý podzimní My life kit (+Extra kit), prostě jsem se k PL musela vrátit. Aspoň na chvilku. Tento měsíc jsem se tedy zase trochu kapsově rozvášnila. A protože loňské i předloňské album má největší mezery právě na podzim (a na Vánoce – grrr), sáhla jsem po starších fotkách a jala se alba doplňovat. Vyšlo to tak, že jsem zpracovala stejný týden v roce 16 i 17. ;) Časový odstup byl celkem přínosný, protože se mi poměrně dobře mazalo (a s dojetím jsem si připomínala chvilky, které jsou teď už dávno minulé; úplně si umím představit, jak kouzelné to bude za 20-30 let …) a také proto, že jsem měla vybrané designy kapes, protože v nich už byly další týdny – nebylo nad čím váhat.
 
Tady je teda 40. týden roku 2016.
K fotkám jsem vybrala kartičku s modrými (modrosivými?) pruhy. Proužky jsem maličko naředila bílou – kartičku jsem rozřezala a použila po částech. Celý layout proteplilo světlé dřevo – jedna z „velkých“ kartiček jsou vlastně dvě malé slepené dohromady. V Lucčiných kitech je dokonalé úplně všechno, ale když tento kit hodnotím zpětně dle svých projektů, nejvíc mě chytly girlandičky – mám je na všech stránkách … a i když jsem je nepoužila úplně celé, malé kousky jsem umístila téměř na každou kartičku. K dozdobení stačilo pár výseků frází, proužků s texty (které absolutně miluji!) a lístečků. 
 
Než jsem se vrhla na další stránku (další týden), dorazila novinková razítka Větvičky a Šípky… ta nešla jen tak uklidit! Rozhodla jsem se použít je místo výseků. Jsou tak nádherná, že jsem nakonec razítkovala a razítkovala … až vznikla celá úvodní kartička. Barevné spektrum jsem doplnila o trošku žluté, abych celou stránku rozzářila.
 
Opět jsem zopakovala girlandičky – obkreslila jsem je podle chipboardu a vystřihla z kartiček. A skvěle se mi hodila vellumovásrdíčka … 
 
Posledním zatím dokončeným projektem s použitím aktuálního ML kitu je velký LO. Při promazávání mi zbyla série fotek z venku, které jsem se ani po roce nechtěla vzdát. A tak navzdory tomu, že není prozaičtější a méně scrapbooko-genické (aka fotogenické) téma než fotbal, rozhodla jsem se, že to z kitu dám! Hodně jsem si pomohla krásnostmi z Extra kitu, který už je sice vyprodaný, ale jednotlivé položky se v eshopu ještě najdou.
 
Centrální čtverec je vyřezaný a podložený pěnovkou, abych dosáhla 3D efektu. Pro jeho zvýraznění jsem na všech stranách hojně nechala vykukovat zdobení. Nápis je vytvořen pomocí Kvarteta č.2. A opět otisky větviček a šípků. Ty bych nejradši vlepila všude, musela jsem se hodně držet, abych fotbalovou stránku nezahltila šípky všech možných barev. Další girlanda – tentokrát uříznutá polovina chipboardové, obarvená razítkovacím polštářkem. No a „last but not least“ jsem se dostala k pluskám – od začátku byly mými favority, ale nějak se mi na stránky nikde nevešly. Tady jsem si dala záležet na tom, abych je na stránce s „mužskou“ tematikou využila co nejvíc – a to jak chipboardová, tak razítkovaná 
 
Materiálu mi trocha ubylo, ale nejradši bych dala ještě další stránky … jenže je čas střihnout do PAGE kitu. Po tom, co jsem viděla u Annie tady a Jani V. tu se na něj úplně třesu! A co vy? Lepíte z některého z aktuálních kitů? Nebo ještě spotřebováváte starší materiál? Ukažte! Těším se ;)
 
Hezký víkend, scraprodinko!

23 komentářů:

  1. wau jani. no co k tomu moze smrtelnik dodat ??!!! :) bozske. naozaj. a to PL. uz som aj zabudla aka dokonalost je to v tvojom podani. krasne fotky, krasna stranka, krasne deti, krasne spomienky :-***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, moja, vdaka! :-) Spomnieky obycajne, aj tak mile ;) Presne pre toto miljem scrapbook!

      Vymazat
  2. Nádhera, Jani, tyhle barvy ti strašně jsou a sedí a je to vidět... A ten razítkovací zázrak s titulní kartičkou! <3
    Jinak já se poslední dobou snažím zpracovat co nejvíc aktuální kit - jednak to nadšení z nového kitu krásně celé tvoření nakopne a pak tu je pochopitelně zjevná realita v tom, že když nestřihnu hned, tak obvykle po čase jen založím do zásob. A to je škoda. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marusko, vystihla jsi to naprosto presne! Jedna z vyhod, ze "musim" je, ze na to vubec sahnu. Ze si ty krasy jen tak nezalozim a pak nesmutnim, ze jsem je vlastne vubec nepouzila! ;) Jsi dobra a obdivuji te, kolik mas discipliny, protoze i tu to chce! A tve projekty nikdy nezklamou! Moc dekuji! :)

      Vymazat
  3. Jani, moc hezké všechny stránky.👍
    Také si umíš pěkně hrát😉 Kit se moc barevně povedl. Letošní podzim byl ale dlouho zelený a až nyní se zabarvil, tak věřím, že si nás více s papírky a fotkami pohraje a použije VAŠE KRÁSNÉ STRÁNKY jako inspiraci🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mas pravdu, Irenko, letosni podzim se zabarvuje az posledni dobou. Ale to je treba vyhoda razitek - daji se pouzit na vsechny zpusoby a se VSEMI barvami ;) Moc dekuji - i za ostatni devcata - za mila slova! :)

      Vymazat
  4. No Jani, tak to je nádhera. Na Tvojich výtvoroch ma vždy ohromí, aké to máš farebne zladené a nežné. No a samozrejme použitie vodoviek je mi tiež veľmi sympatické, keďže ich sama tiež rada používam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirka, dakujem! Si zlata. Na farbickach to u mna asi stoji a pada ;) Niekdey by som sa aj chcela uvolnit a urobit nieco divokejsieho, ale moc sa mi to nedari ... a vodovky - ANO, aaaach! ;) Vies s nimi divy!

      Vymazat
  5. Jani nádherné stránky, ta střídmost je perfektní, všechno Ti krásně ladí, nemám slov .... Tvé výtvory jsou dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, kdepa, pokazde, kdyz neco nakonec vypustim, v te chvili, kdyz je nafoceno, vidim chyby ... ale uz jsem se s tim naucila zit ;) Moc dekuji za mila slova, zlato, velmi si toho vazim!

      Vymazat
  6. Jani krásné, znovu opět krása střídá nádheru 😊. Chci se tě zeptat, jak tedy album vedeš, děláš jen velké stránky jak máš zrovna náladu? Nebo podle událostí? Díky, stále přemýšlím jak to od dalšího roku pojmout abych zůstala plus minus aktuální a nezblaznila se😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdala jsem pokusy o aktualnost a delam si to podle papiru, ktere se mi libi, nebo jsou zrovna v kitech, nebo podle nalady, podle toho, co citim, ze opravdu chci delat. Alba 2016 a 2017 jsem zacala jako weekly PL, tak to snad jednou dodelam - mam k nim velmi podrobny dennik a opravdu spoustu fotek ;) takze to pujde i za 5 let ;) Kapsy prokladam velkymi strankami dle potreby. V albu z roku 2018 jsou zatim jen velke stranky, ale nebranim se ani kapsam, jen to tak nejak jeste "nevyslo". Kazdopadne, letos nejedu podle "casu" - ani tydenni ani mesicni to asi uz nebude - proste zpracovavam to, co me nadchne ci napadne. Rikam si, ze je lepsi tam mit neco, nez nic, a ze se to prece jen lepe prohlizi v albu nez v PC: ;) A moc dekuji, kocko, take mam tve stranky moc rada!

      Vymazat
  7. Jani to je prostě skvostné!! Chtěla bych vidět vaše šatní skříně. To jak všichni ladíte mě nepřestane fascinovat. Dokonce i roh fotbalové branky způsobně zmodral. Všude jinde to je žluté; )))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani! Alba ti ukazu rada, skrine nikoliv! Nebo alespon ne v tom stavu, v jakem jsou ted :D Ani netusis, jak me, systematika a cloveka milujiciho rad, harmonii a dokonalost, depta ten chaos, ktery u nas vsude panuje ... az deti povyrostou, nebudou se mnou chtit travit cas, tak je konecne zas dam do uspokojiveho stavu a pak te pozvu i na ty skrine. ;) Ale ne, vim na co se ptas, to vis, ze u nas prevlada modra, seda, proste studene odstiny ;) A pak, kdyz vyboris par fotek ze stovek, vzdy to jde udelat tak, aby to spolu pekne slo, ne? ;)

      Vymazat
  8. Jo a moc se mi líbí výraz " radostníček ";))

    OdpovědětVymazat
  9. Ježkovy, to je zase nálož krásy!! Úžasné detaily, které si musím zapamatovat 😁 A hned mám chuť taky kapsovat. No a samo sebou razítka včetně abecedy už hážu do košíku 😂

    OdpovědětVymazat
  10. Janiii, to je zas nádhera největší! Ty PL stránky nemají chybu! Máš to opravdu vymazlené. Myslím, že se nechám hoooodně inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sonicko, bude mi cti! S kity to jde opravdu sama a ta razitka, ta razitka! Podzim by ted mohl vydrzet az do Vanoc! 😊

      Vymazat
  11. Jani, ty jsi neskutečná! Veliká nádhera je to!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover