úterý 9. dubna 2019

PAGE KIT projekty / ANNIE

Krásný jarní den, dneska se nebudu moc rozepisovat a půjdu rovnou k věci. Dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou zpracovat velikonoční svátky a vůbec celou tu jarní náladu do nějakého mini alba, něco na způsob December daily, ale kromě hvězdiček a sněhuláků budou kytičky a vajíčka. Když se mi dostal do ruky dubnový Page kit, zajásala jsem. Tohle přesně jsem potřebovala. Anička Fatrldová vytvořila přenádherné folklorní vzory, které k Velikonocům prostě patří, kór u nás na Moravě. Nádherně ladí k papírům od Pinkfresh Studia
 

Dnes ti tedy ukážu moje jarní mini a začnu tím, co jsem použila:
Nejprve jsem si u kamarádky Lucky vyřezala na Plotru spousty vajíček. Velikost vajíčka a tedy i alba jsem zvolila 15 x 12,5cm (v tom nejširším místě). Je na tobě, jakou velikost zvolíš, já jsem chtěla, aby album nebylo moc maličké a vešly se tam fotky 7,5 x 5cm.
Vyřezávala jsem s barevných a bílých čtvrtek, ale i z vellumu.
 
Přední a zadní část jsem zalaminovala, aby byly vajíčka pevnější. Pak už jsem si jen hrála.

Schovávačka nesměla chybět. 
 
Chrastítko jsem si tentokrát vyzkoušela přišít. No nevím, kdo má jakou zkušenost, ale čtvrtka s vellumem se mi nešila dvakrát nejlíp. Nit se mi v jednom kuse cuckovala.
Do alba muselo foto z jarní procházky za medvědím česnekem, první táborák a nebo každoroční sázení hrášku. Taky moje nová lucerna tam musela.
 
Pár stránek teprve na fotku čeká, to až za čtrnáct dní přijdou šlaháči.
 
Ale naši tradiční velikonoční říkanku jsem si už do alba nalepila. 
 
Nesměly chybět ani kytičky a nějaké ty zvířecí miminka, kterých je na jaře všude plno. Snad ještě stihnu vyfotit dědovy králíčky a určitě ještě doplním:
  • naši rozkvetlou zahrádku,
  • pečení koláčků,
  • malování vajíček,
  • pletení pomlázky
  • a taky zápis Honzíka do 1. třídy.
Do jarního alba si prostě můžeš dát všechno, co ti jaro připomíná a nemusí to být jen Velikonoce.
 
Já jsem si tvoření moc užila, tak pojď taky do toho a pochlub se na našem FB Rodina paperoamo. Nakonec ještě krátké video, které jsem opět natočila na stojáka. .. ups.


9 komentářů:

  1. Ani, albíčko je naprosto fantastické.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása a dokonalosť 😍 vymazlanene do posledneho detailu 👌

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, překrásné! Minialba miluju a tohle je vážně úžasné 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Tlaková kamarátka by sa mi tiež hodila 🤣 alebo taka mega veľká vyrezavacia šablóna. Každopádne je to úžasné, skvelé, jedinečné 😘😘❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata moc dekujuuuu❤️��

    OdpovědětVymazat
  6. Annie to je nadhera a super napad s tym vajickom😍 Krasne detaily!

    OdpovědětVymazat
  7. Je přenádherné a ty prořezané a zalaminované stránky jsou skvělý nápad!!! ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover