úterý 26. září 2017

EXTRA KIT projekty

VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes to bude nielen o Extra kite, ale aj o aktuálnom My life kite. Budem sa vás snažiť presvedčiť, že tieto kity môžete použiť VŠADE. Tým myslím naozaj na každom projekte a v každom odvetví, ktoré scrapbooking dnes ponúka. 
 
Tento mesiac tieto kity jeden bez druhého nedokážu žiť a najkrajšie výsledky získate len ak si ich kúpite spolu :-) určite neoľutujete. 
 
Card making
To asi nebude v mojom prípade žiadne prekvapenie, však ? :-) Taktiež asi nebude prekvapením, že som začala najkrajšou kartičkou. Evidentne sa páči nielen mne, ale aj dievčatám zo sekcie PL, ktoré ju využili ako titulnú kartičku. Ak ste to náhodou zmeškali, tak ich nádherné projekty si môžete pozrieť TU. Je tak dokonalá, že ju len nalepíte a máte hotovo.
 
Medzi kartičkami nájdete aj tieto venčeky v niekoľkých farebných variáciách.
 
Ozdobila som ich priehľadnými flitrami, ktoré sa ťažko fotia, ale krásne trbliecu.
 
Určite nájdete nekonečno kombinácii ako spárovať veľké kartičky 4x6 s malými 3x4. Mne sa páčila aj táto kombinácia.
 
A tie ozdoby ... tie vetvičky ... tie kvietky ... tie farby .... 
 


Obal na Traveler´s notebook
 
Všetky máme rovnaký problém, stránky v našich cestovných zápisníčkoch sú trochu tenké. Preto som sa rozhodla urobiť si vlastný. Nie je ešte dokončený, lebo stále mám chuť dodať nejaké vellumové stránky a urobiť ho ešte viac špeciálnym ... ale obal už mám. Nadpis je opäť z extra kitu.
 


Layout v traveler´s notebook
Aj keď mi tie tenké stránky v mini zápisníčkoch vadia, tak majú jednu obrovskú výhodu - keď si ich kúpite, tak sú pripravené hneď na tvorenie :-) Ja som svoj zápisníček už začala používať a vytvorila si takýto mini layout.
 
Tieto zápisníčky majú na výšku skoro 8 inch, ale keď veľkú kartičku rozstrihnete, tak pasuje takmer dokonale. 
 
Scrapbooking
Farebne sú kity jemné a krásne. Hlavnými farbami sú rôzne odtiene modrej a ružovej, ktoré ja môžem. Avšak Sisi to doplnila horčicovou žltou a výsledok ma príjemne prekvapil. Vyzerá to skvelo. Práve táto zvláštna farba bola najdôležitejšou na mojom veľkom layoute.
 
Kvietky som si vystrihla z tohto papiera a žltý papier vytvorila naša Paige.


Planner
Papierové nadpisy ako láska, šťastie, rodina ... z ML kitu som využila na zhrnutie môjho augusta.
 
Ešte to nie je dokončené :-) len som vám chcela ukázať, že sa nadpisy zmestia do vreciek veľkosti 2x2 inch.

Extra kit využívam primárne v mojom diári, to asi nebude žiadnym prekvapením. Prekvapením asi nebude ani to, že mi to opäť sadlo ako uliate. 
 
Čísla som si opečiatkovala a využila som aj všetky nálepky, aj všetky ozdoby. September je totiž opäť nabitý, čo ma samozrejme veľmi teší :-) 
 
Mesiac ešte nie je ukončený, preto mám zatiaľ len prvú stranu z mojej PL časti. Veľmi som chcela využiť septembrovú kartičku s kalendárom. Je taká rozkošná.
 
Snažím sa uchovávať tradíciu a ozdobiť si nielen prednú, ale aj zadnú stranu mesiaca. Veľmi sa mi páči. Má len jednu chybu - je septembrová :-( nevadí. aspoň budú o chvíľu Vianoce :-) 
 
Dúfam, že som vás inšpirovala a teším sa na vaše výtvory.
Krásny zvyšok dňa vám prajem,
Valika 
 JANA B.
Dneska jen v rychlosti. Extra kit jsem brala hlavně do PL, krásně se s My life kitem doplňují. Ale pak mi to nedalo a vznikl tento 5 minutový layout v mém Travelers Notebooku. Opravdu jsem to měla hotové za tak krátkou dobu, až uvidíte, pochopíte proč :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover