pátek 22. září 2017

PRODUKT PAPERO AMO

JANA B.

Bylo třeba začít. Sice už některé těhotenské fotky používám v Project Life, touha vyrobit něco malého, roztomilého a něžného byla větší. A tak jsem se pustila do tvoření polotovaru budoucího minialba. S nádhernou těhotenskou kolekcí od Lucky Šindelkové!


Nevím, jestli jsou v tom hrají roli hormony, ale tahle kolekce je dle mého Lucčina nejpovedenější! Ještě nikdy jsem neviděla něco tak něžného a krásně ženského, ale nepřeslazeného. Jen té hořčicové bych klidně dala víc. A mým nejoblíbenějším kouskem je tenhle dřevěný výsek. Roztomilost!


Tak teď k tomu albu. Kdykoliv mohu uniknout od plastových kapes a mega formátu 12x2, jsem nejšťastnější. Minialb ale nechci dělat moc (kde bych to taky skladovala), ale pro výjimečné příležitosti jsou nejlepší! Tady jsem věděla, že většina fotek bude na výšku a pro maximální jednoduchost jsem prostě použila velké 6x4 kartičky. Díky chytrému designu je jedno, jestli jsou kartičku na výšku nebo na šířku. Taky jsem už dlouho toužila po "dvou kroužcích", které tak často vídávám u jiných scrapařek a které jsou v horní části alba hned vedle sebe. A jestli se album díky této netradiční kompozici rozjíždí? Byla jsem překvapená, že vůbec.


K něžným kartičkám se krásně hodí krajka (krajkovou stuhu seženete v galanterii), kterou jsem použila na zavázání. 


Desky alba jsou uříznuté z krabicového kartonu a obalené bílou čtvrtkou. Krásně celé album zpevní.


Nejvíc mi dala zabrat titulní stránka. Pořád jsem nevěděla, jaký nápis použít, jakou abecedu, aby to nebylo moc "hrubé". Nakonec mi pod ruku přišla tahle úžasná kartička s mandalou, která úpěnlivě volala "vyšij mě!". Pak už stačilo přidat nádherné gravírované srdíčko a maličký nápis z výseků


Hned z druhé strany desek alba jsem si udělala malou kapsičku, kam přišla tahle kartička s fotkou.


Test nemohl chybět. Z hygienických důvodů je schovaný v okénku, které jsem vyřízla do dvou kartiček, a z obou stran je chráněný průhlednou fólií.  


Žádné fotky jsem zatím nelepila, tak jsem si aspoň trochu hrála. Z vellumu jsem vystříhla dvě srdíčka, sešila k sobě a naplnila flitry.


Šití titulní stránky mě navnadilo, vytáhla jsem tedy další kartičky s mandalovým vzorem a vyšívala. 
 


Album jsem si rozdělila do tří sekcí pomocí trimestrových kartiček. Každou část jsme opatřila vlaječkou z výseků. 


Nesmí chybět další vellum. Tady jsem embosovala bílým práškem.  


Zatím jediná fotka v albu. Velká sestřička a bráška. Už se moc těší a to je na tom všem snad to nejkrásnější!


Na konci alba mám další kapsu, kde jsou teď momentálně fotky čekající na nalepení.


Jak vidíte na poslední fotce, krajku jsem připevnila po zadní stranu desek, aby držela a neklouzala. 


Teď vám nedokážu říct, kdy album dokončím. Tuším, že toho času bude čím dál tím míň. Ale mám předpřipraveno a až nastane ta správná chvíle, tak to určitě půjde rychle. Doufám, že jsem vás třeba navnadila a podobné album dokomentující devět měsíců tvoření nového života si také uděláte. Krásný víkend!

17 komentářů:

  1. Neznost sama. Je nadherne! A to vysivani je dokonale! Uzasnost ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera! Určitě se bude líbit i miminku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, Jani! A ta těhotenská kolekce je opravdu hodně povedená!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už pro to, abych tohle mohla lifnout a použít krásnou Lucčinu kolekci, počebuji nutně mít druhé mimčo!! Parádní to vyšívání!

    OdpovědětVymazat
  5. Čisté, jemné, něžné a křehké...jako nový život...nááádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani, opět bezkonkurenční, nápadité, něžné, jemné a celé k liftnutí.Moc povedené ostatně, jako všechny tvoje projekty.

    OdpovědětVymazat
  7. Slzička mi ukápla jak je to krásne a nežné...

    OdpovědětVymazat
  8. To je neskutečná nádhera! ❤ I nápad s dvěmi kroužky...a vyšívání už ani nekomentuhu,v tom jsi prostě mistr!

    OdpovědětVymazat
  9. To je taková něžná krása.Jani,díky Tobě obrovsky stoupne porodnost. To musím ukázat dceři. Já chci vnoučátko a ti moji mladí jen mávnou rukou...

    OdpovědětVymazat
  10. holky, to mi teď nedělejte, všechno mě dojímá a z vašich milých komentářů jsem dojatá až na půdu. Děkuju děkuju moc! <3

    OdpovědětVymazat
  11. Ježiš Jani, to je nádhera, tak neskutečně něžný, se asi nechám inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, tak ty to mas ted mega aktualni, vid! Tesim se! A dekuju!

      Vymazat
  12. Teda, super :-) To moje druhé bříško už má sice půl roku, ale snad nějaké fotky najdu a zavzpomínám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc a fandim!! Ja zjistila, ze nejradeji zpracovavm aktualni fotky, takze obdivuji a tesim se, jestli se do toho das!

      Vymazat
  13. Nemůžu se vynadívat. Jani jsi kouzelnice. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover