pondělí 11. září 2017

Pokladnička / ALENA

Přiznejme si to, Vánoce se nezadržitelně blíží a já už pomalu začínám vymýšlet dárky. Letos bychom si s přítelem chtěli pořídit kola. Ale takové kolo není levná záležitost a my potřebujeme dvě. Už delší dobu jsem si schovávala obal od Pringles a měla v plánu z něj udělat pokladničku. Tento článek mě k tomu tak trošku nakopl. Návod je jednoduchý, takže ho zvládnou i děti. 
 

Vzala jsem si dvěscrap čtvrtky. Motiv je čistě náhodný, ale růžová a tyrkysová je prostě moje. Změřila jsem si, jak vysoký je tubus a podle toho jsem si odstřihla pruh čtvrtky. Čtvrtku jsem nezkracovala, aby mi papír překryl přechod. Nalepila jsem ji pomocí oboustranné lepící pásky. Na vrchní část jsem si odstřihla pruh druhé čtvrtky v šířce 6 cm. A opět nalepila. Abych narušila jednolitost, oblepila jsem spodní část třpytivou washi páskou. Pomocí Bigshotu jsem si vyřezala nápis Save every day a ten přilepila na tubus. A nakonec přidala enamelky. Do víčka jsem vyřezala otvor na vhození mincí a ze čtvrtky si vyřezala kolečko, které má stejný průměr jako víčko. Pomocí Glossy jsem kolečko vlepila do víčka a po zaschnutí opět vyřízla otvor. Teď už jen stačí každý den vhodit pár drobásků, třeba za nekoupené kafe a do Vánoc se nějaký ten peníz navíc našetří. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover