úterý 5. prosince 2017

Vánoce jako vyšité!

PŘEJEME TI VÁNOCE JAK VYŠITÉ!

Od pondělí 4.12. jsme začali vkládat (čti: Peťa vkládá) do objednávek velmi speciální PFkové kartičky. A samozřejmě, že to není jenom ňuňu krásné. Ale můžeš s tím i něco vyhrát!


Tato kartička totiž slouží jako vstupenka do naší vánoční soutěže. 
Protože jak nemáš kartičku, nemůžeš splnit úkol :)

VÁNOČNÍ SOUTĚŽ

Vyšij si stromečky, které jsou natištěné na kartičce (barevnou kombinaci si zvol podle sebe!). Vzorek stromečků prošíváš tak, aby byly vyšité z druhé strany kartičky a textová část kartičky byla zadní stranou.

Vyšité stromečky vyfoť a pošli nám na email atelier@paperoamo.cz do 10. ledna 2017.

Za zveřejnění fotky na Instagramu s hashtagem #vysivamvanoce a #paperoamo dostaneš jeden hlasovací lístek navíc.  To samé platí pro zveřejnění fotky v naší skupině Rodina Papero amo


JAK SE BUDE VYHODNOCOVAT
Všechny zaslané fotky vystavíme v lednu na blogu a vylosujeme z klobouku výherce.

O CO HRAJEME 
Vítěz soutěže stráví DEN S PAPERO AMO (Uherské Hradiště). V průběhu roku si společně vybereme jeden celý den, který budeš s námi trávit v našem papírovém království a uvidíš, jak to u nás funguje. Vyštěká tě Saturnin a určitě zajdeme na dort. A ukážeme ti souseda. A třeba si i něco vyrobíme.

SLEVU 20% NA OBJEDNÁVKU
...máme pro všechny, kteří kartičku vyšijí a do emailu nám pošlou fotku!
My ti obratem pošleme kód na slevu, ať můžeš nakoupit ještě před Vánoci :)


12 komentářů:

  1. Achjo, před pár dnama jsem vám psala, že nevyšívám. Nikdy. Tak to holt asi budu muset porušit... :D :D
    Super soutěž, díky! <3

    OdpovědětVymazat
  2. to je super ♥ aj ja sa chcem zapojit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Připravuji příze ... ;)
    P.S. Musíme dodržet odstíny, nebo je možná barevná improvizace? A co umělecký dojem? Bude někdo kontrolovat zadní stranu ... ? ;)
    P.P.S. Pusu! Jste úžasné, co všechno Vás napadne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a budou-li k výhře automaticky i ty úžasné růže do vlasů, tak to prostě POTŘEBUJI vyhrát!

      Vymazat
    2. Je napsáno,barevnou kombinaci si zvol podle sebe.Tak myslím,že předloha je jen,aby bylo podle čeho vyšívat.

      Vymazat
    3. Luci, díky, asi jsem nečetla s porozuměním ;)

      Vymazat
  4. Ty jo, holky, dobrý nápad ... rozhodně mě mile donutíte KONEČNĚ vyšívat !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Holkyyy, no to jsou nápady :-) Den s PA je teda pecka, budu vyšívat radostně :-) Jdu si hned něco objednat :-) :-) Sonča V.

    OdpovědětVymazat
  6. A vyšívací kartička je božská! Já vás prostě miluju :-) Sonča V.

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, tomu, kdo to vymyslel posílám pusu!
    :-):-)

    OdpovědětVymazat
  8. A já už mám vyšito,i když zařazení do slosování jsem se dobrovolně vzdala.U holek jsem pečená,vařená a Saturnin už mě vyštěkal nesčetněkrát :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover