pátek 22. prosince 2017

LEA a December Daily

Letos jsem se i já velice nenápadně rozhodla pustit do tzv. December Daily® alba. O velikosti a typu alba bylo rozhodnuto hned. Z kurzu s Teresou Collins mi zůstalo prázdné zlaté insta album a už si skoro samo žádalo o naplnění :-)


Nejdřív jsem si naivně myslela, že na album použiju loňskou adventní kolekci a také různé zbytky ze zimních kitů. Jenže… holky do eshopu naskladnily letošní vánoční kolekci a rázem bylo vše jinak! Naštěstí jsem neměla moc času chystat si stránky předem, tak mě nijak nemrzel zbytečný čas strávený přípravou nepotřebného.

Původně jsem si myslela, že bych do dnešního článku mohla být alespoň trochu aktuální, ale ani to se nestalo… A to jsem ve středu lepila až do noci, čti do půl jedenácté… jsem spáč a neumím si ubrat spánek a lepit dokud mi to oči dovolí. Tak mám pro vás na ukázku ze svého DD alba prvních pár dní. Při své “noční” jsem zjistila, že u 5. dne jsem vynechala 2 fotky, které musím hned doplnit, takže vlastně v noci nejsem ani nijak vysoce produktivní :-).












Samozřejmě jsem si nemohla nevyšít Papero amo stromy. Více zde. Místo bavlnek jsem použila vyšívací hedvábí, které je krásně jemné a leské a pro tuto příležitost nesmírně se hodící.


Na závěr mého letošního posledního článku bych vám všem chtěla popřát krásně prožité vánoční svátky s vašimi blízkými a do nového hlavně zdraví, protože nic víc není, lásku, spokojenost a spoustu tvořivých nápadů! 

Zůstávejte s námi! 
Těšíme se na vaše výtvory, komentáře, nápady. Rodinu Papero amo tvoříte přece i vy!

5 komentářů:

  1. Leus, ta vysita vlocka je taaak nadherna! No a stromy, o tech ani nemluvim..

    OdpovědětVymazat
  2. Bozske!! Neuveritelne to album ladi s kolekci .. fakt nadhera!!

    OdpovědětVymazat
  3. Leusko, elegantni nadhera je slabe slovo! Krasne, neprehnane, eno-nuno! ❤ Zlata vlocka na cernem podkladu je ovsem TOP!

    OdpovědětVymazat
  4. uáá, Leuško, ty taky "Dédečkuješ"?!!! máš to parádní!! To zlaté album kolekci neskutečně sekne a celé to máš prostě neskutečně šik:-) Líbí,líbí.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover