čtvrtek 14. prosince 2017

PAGE KIT projekty

JANA V.

Na prosincový kit se těším celý rok a opět mě nezklamal! Zároveň velebím svoje několikaleté restíky ve zpracování fotek, díky nimž vám dnes můžu ukázat stránky nabité atmosférou vánoc:-) 

První stránka:


Ze čtvrtky jsem si vystřihla část světelného řetězu a trochu si s ním pohrála, abych světýlka skutečně „rozsvítila“. Přetřela jsem je nejdřív třpytkovým štětečkovým perem Wink of Stella. Mám ho déle a konečně jsem jej použila a můžu vám říct, že je to krása nesmírná ten třpyt! Už takhle vypadaly světýlka suprově, ale pro ještě větší WOW-efekt jsem je všechny přejela lepidlem Glossy accent. 


Řetěz drží ptáčci sedící na větvičkách z další čtvrtky a jsou na něm zavěšené baňky ještě z další (seberte mi moje detailní nůžky a já snad neudělám stránku, ehm...).



Pás fotek stačilo doplnit tou nejvíc nejkrásnější abecedou a hotovo.

Papíry z kitu jsou trochu specifické tím, že nemají klasické neutrální jemnější vzory vhodné třeba na pozadí (zato se s nimi dají dělat vystřihovací divy:-D). Jedním z nich je ale přenádherný růžový s puntíkama (vločkama). Malá odbočka – všimla jsem si, že v loňském Simple kitu byl stejný, jen béžový. A vůbec, co na Pinkfresh studio kolekcích miluju je, že se dají mnohé z nich velmi dobře kombinovat spolu (podobně jako kolekce od Maggie Holmes pro Crate paper). Letošní December days je dokonalý bratříček k loňské Oh joy, takže pokud máte, určitě ji oprašte a máte tak opravdu velký balík sladěného materiálu ;-)

Zpět ale k mé druhé stránce, která je tedy výrazně jemnější:


Abecedu jsem si zamilovala natolik, že jsem vymýšlela co nejdelší nadpisy (a pořád mi zbývá velká spousta písmen!). 

Dřevěný buttonek není ten z Extra kitu proto, že holkám prostě došly a v balíčku jsem je neměla. Alespoň jsem si díky tomu ale vzpomněla na starší zásobu, sice nevánočních, zato jiných ladících.




A to je pro dnešek vše, ale neloučím se na dlouho. V sobotu pro vás budu mít další várku;-)

Krásný advent!

4 komentáře:

  1. Ooo to je taková nádhera, krásně jemnoučké.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani kraasne stránky. A tie vystrihnuté svetielka sú TOP asi sa nechám opäť inšpirovať 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc, dámy! Na vaše se stránky se zrovna moc těším!! :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover