sobota 29. září 2018

CHALLENGE 10/2018

Velká fotka
ADÉLA

Tentokrát jsem si pro vás vymyslela hodně jednoduchou podmínku, a tou je „velká fotka“ – rozměr minimálně 10x15cm. Většinou na velké stránky používáme pidifotky a soustředíme se na hromady ozdob, tak to zkuste obráceně…i když…měla jsem chuť udělat něco trochu bláznivého v duchu hlášky z letního my life kitu „Někdy jediné, co potřebuješ, je všechno“ a taky jsem si chtěla vyzkoušet rozvržení, které jsem před pár měsíci zahlédla u Steffi Ried. Budu snít o tom, že se holkám šéfkám podaří tuto německou hvězdu dovézt na některý z budoucích worskhopů. Na mou crazy stránku se skvěle hodily kartičky z prázdninového my life kitu i výseky Přijela pouť.



ZADÁNÍ
  • Téma: Velká fotka
  • Podmínka: použij na stránce velkou fotku, minimálně rozměru 10x15 cm.
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku, či internetové galerii před vystavením všech projektů).
  • Posílejte vaše soutěžní projekty do půlnoci 27. 10. 2018 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE. Fotografii pojmenujte ve tvaru ANNA.N (křestní jméno, tečka, první písmeno příjmení).
  • Fotky budou vystaveny 29. 10. 2018 a vítěze vyhlásíme 30. 10. 2018.

 VÝHRA

Poukaz do eshopu Papero amo v hodnotě 250 Kč. 



8 komentářů:

  1. Prima zadání, doufám, že stihnu vyzkoušet 😊 A krásná stránka, moc se mi líbí 😊 Opravdu jak od Steffi 😊 Taky ji sleduju, její layouty jsou božské 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná stránka. Velké fotky já ráda :) Tak snad to tentokrát stihnu dřív než za pět minut dvanáct ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za pět dvanáct je skvělý čas, taky většinou vše dělám na poslední chvíli...hlavně scrap challenge :)

      Vymazat
  3. Pěkné zadání! už se těším na tvořeníčko. mám tady pár typů co bych si chtěla vyzkoušet 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšíme se! Všechny tyhle soutěže a challenge jsou skvělé k vyzkoušení něčeho nového :)

      Vymazat
  4. Adélko ta stránka je přenádherná, ty barvy! No kochám se :-) a zadání super, velké fotky můžu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velkou radost, že se líbí a moc se těším na stránky, které do soutěže dorazí! :)

      Vymazat

Pin It button on image hover