pondělí 24. září 2018

PAGE KIT projekty - JANA V.

Zářijový Page kit – jedním slovem PARÁDA! Jak papíry (prostě Pinfresh studio...), tak i ozdoby od Sis. Moc jsem se na tuto kolekci těšila, protože na mě mezitím vykukovala ze všech koutů instagramu i zahraničních blogů. Citronky a svěží pastelové barvičky byly k vidění prostě všude, až jsem se nakonec bála, aby mě to příliš nesvazovalo a byla jsem schopná vymyslet něco nového. Nakonec se snad povedlo, takže vám dnes ukážu hned 3 stránky. 
 
Jak já se těšila na citronky! Podobných „výstřelků“ se obvykle bojím, ale vedle plameňáků a ananasů je toto myslím velice umírněná varianta letní svěžesti. Vytáhla jsem je tedy ke krásně letní stránce z koupaliště, ke kterému se hodí obzvlášť. Mně dokonce i barevně k tyrkysovému ručníku a žlutým bagříkům.
 
Ke kolekci jsem si koupila i překrásnou puffy abecedu od Pinkfresh studio. Rybička a hvězdičky jsou výseky z Bigshotu.
 


Na další stránce hraje hlavní roli modrý papír se štítky. 
 
Kupu jsem jich povystřihovala a nalepila na kraft čtvrtku. Z těch větších jsem vyřízla vnitřek a podlepila fotkou - to celé ještě podlepila pěnovkou.
 
Nadpis je krom hesla z kitu složený ještě z této zlaté abecedy a malé černou od Tima Holtze. Navíc jsem přidala ještě pár enamelek a butonek z kolekce Little you od Crate paper. 
 
Na poslední stránce jsem se nejvíce barevně odvázala. Chtěla jsem také využít ta všemožná holčičí kamarádská hesla. Hodily se mi k tomu starší fotky z jedné dámské jízdy a protože byly horší kvality, tak jsou jen maličké a ještě prošly úpravou polaroid (i barevně tak víc sednou ke kitu).
 
Z jedné čtvrtky jsem si vystřihla pár různobarevných trojúhelníčků a ty přiřadila k náhodně rozmístěným fotkám. Na ty jsem ještě přidala enamelky, které byly v loňském zářijovém Page kitu. Šipka je z červnového Page kitu a pěnová abeceda je ze starších zásob. Zelená bublina a zmzrlina jsou výseky z této letní sady. Něco mi na stránce chybělo, tak jsem ještě na několika místech prošila na stroji černou nití. Malý prázdný prostor vpravo je ponechaný pro budoucí mini journaling.
 



A já dělám tečku za letními stránkami a těším se, co na nás chystají podzimní kity :-)

13 komentářů:

  1. jani to je taka krasa. boze. neviem sa vynadivat. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jani skvělé, originální a neuvěřitelně inspirativní. Vždy když potřebuji kompozici pro stránku s vícero fotkama, sahnu po těch Tvých; ). Moc děkuju; )))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a já vlastně těžce obšlenu i ty nadpisy;)))

      Vymazat
    2. Ani, to mám vždy velikou radost, jestli to alespoň jednoho člověka naispiruje! Proto jsme tu :-) Na multifotkové kompozice už mi pomalu docházejí nápady, ale někdy nakopne i sám papír. Děkujuu!!

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí ta modrá štítková... <3
    Krásný stránky, Jani, zase kupa inspirace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Maruško! Také ji mám ráda, ty fotečky jsou fakt mini a to miminko na nich je tím o to víc ťuťu :-D

      Vymazat
  4. Krásné stránky👍 Jak to jen děláš, že umíš využít i stránku s citronky? Já neumím použít pomalu ani domečky.🤔Je fajn, že jste všechny tak nápadité a móóóc šikovné. Prostě musím na kurz, aby mne to nakoplo a nalilo inspirací😊😀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, a to já právě s motivy také velice bojuju! Jak to nemá souvislost s fotkama, tak se zdráhám. Tady to docela sedí, myslím. Moc se na Tebe na kurzu těšíme!

      Vymazat
  5. Opět veliká nádhera, Jani! Máš úžasný cit pro kompozici ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, už jsem ti to psala. Stránky jsou nádherné a ty neuvěřitelná, že s nimi dokážeš udělat novinku, přestože kolekce není úplně nová. Díky za inspiraci. Favoritku nemám, všechny jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moje milá! Já bych to stejně neuměla udělat jak třeba Steffi Ried, tak si člověk musel holt vymyslet něco nového :-D Nemůžu se dočkat toho miníčka od Tebe!

      Vymazat

Pin It button on image hover