čtvrtek 10. ledna 2019

CARD KIT projekty / VALIKA


Ahojte, 
mám pre vás pripravenú novú dávku pohľadníc z aktuálneho CARD KITU. Ešte stále to bude o veselých farbách a niekoľkých spôsoboch ako osláviť narodeniny. 



Tento papier bol najfarebnejší zo všetkých a taký vzorovaný, že som si nebola istá či ho budem vedieť použiť, ale našiel sa spôsob. 


V prvej dávke inšpirácie som vytvorila pohľadnicu pre malú Micku a teraz som vytvorila niečo aj pre jej staršieho bračeka.


Dokúpila som si "venček", ktorý som musela hneď vyskúšať. Skombinovala som  vrstvy, medzi iným aj holografický papier a tmavomodrú, ktorá dodala pohľadnici kontrast.


Každopádne venček vyzerá super aj keď použijete len 1  vrstvu.


Tu je celá pohľadnica.


V poslednej dobe ma obzvlášť bavia tieto 2  farby - tmavomodrá a horčicovo-žltá. tento papier dokonale spĺňal moje požiadavky :) Z extra papiera, ktorý som si kúpila som vyťažila maximum a ešte stále je k dispozícii.


Mohla som z tejto pohľadnici urobiť aj shaker card, ale napokon som neurobila. Mám však  odporúčanie - tekuté lepidlo, lebo trošku mi to ušlo pri nalepovaní. 


Využijem každý kúsok papiera - tie malé bublinky zostali z papiera 6x6. Nie nemala som celé bublinky, ktoré som prestrihla.  Presne tak ako boli strihnuté do polky, tak som ich hneď nalepila na pohľadnicu :D


Väčšinou podlepujem veľké kusy papiera s fun foam, ale tentokrát som efekt dosiahla len "poničením" papiera.


Dostávame sa k poslednému výrezu.


Už to bolo nalepené, keď som dostala nápad ako to ešte vylepšiť.


Mini pom-pom urobia všetko krajšie a milšie.


A ja vám zo srdca prajem v novom roku len to najlepšie a najkrajšie. 
Teším sa opäť tu na blogu PA 
Valika 

4 komentáře:

  1. Teda Valika, ty si bohyna duhy! Moje duhove srdco zaplesalo. Nadhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Vali, sú suprové. Môj favorit je tá s bublinami. A čiapočky s pompomami sú ták roztomilé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej diky za názor a za koment 😘😘 Mňa to vždy zaujíma ❤️❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover