úterý 29. ledna 2019

CHALLENGE 1/2019 - hlasování


Jak vás nejlépe motivovat k dolepení vánočních stránek, než další parádní soutěží? Jsme moc rádi, že jste dokázaly scrapnout svoje svátky a teď se můžeme podívat na to, komu se to povedlo nejlépe ze všech!

PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do STŘEDEČNÍ půlnoci a ve ČTVRTEK 31.1.vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

GUNA L.


IRENA H. 

JANA Č.

LENKA H.

LEONA F.

LUCIE M.

LUSINDA V. 

MARIE K.

PETRA M.

PETRA V. 

25 komentářů:

  1. krásné stránky, škoda, že můžu dát hlas jen jeden, takže tentokrát to u mě "vyhrála" stránka od Guna L.

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě Leonka F. :). Kdybych mohla označit tři, tak daplší by byly Péťa a Lusinda.

    OdpovědětVymazat
  3. Paci sa mi podkladovy papier od Lucie M, paci sa mi stranka od Petry V a ta ladova atmosfera, ktora z nej ide, ale uplne ma dostala "svetielkova retaz" po obvode stranky, lebo ja prosto milujem svetielka :) Takze moj hlas ide Lusinde V.

    OdpovědětVymazat
  4. Hlas pro: Guna L. - moc se mi líbí její styl <3

    OdpovědětVymazat
  5. Petra M.ta obšilá písmena jsou super.

    OdpovědětVymazat
  6. Spousta krásných stránek, těžko vybrat. Hlasuji nakonec pro Petru M.

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě Lucka a její barevné stromečky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné stránky se nám povedly😊 Vím, jak je náročné vyšívat na papír a moc se mi líbí, jak si to vyšila Petra M., které dávám svůj hlas 👍

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně stránky. Nejvíce mě zaujaly stránky od Lusindy, Leony a Petry M. Je těžké vybrat jednu. Ale nakonec dám svůj hlas Petře M.

    OdpovědětVymazat
  10. Krrasne stranky, treba aj mne este tusim nejaku vianocnu spravit... Moj hlas tentokrat dostane Guna a jej vesely layout😍

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, opravdu krásné stránky a parádní inspirace 😍 Děkuji. Mě si získal layout od Ireny H. Ten velký strom je skvělý! 😊
    Barbara Housarová

    OdpovědětVymazat
  12. Za mna Lusinda V...jej stranka je neskutocne vymakana, narocna, krasna.

    OdpovědětVymazat
  13. Hlasuji pro Lusindu V., celkově moc povedená stránka. D. Vlková

    OdpovědětVymazat
  14. Po dlouhém přemýšlení dávám svůj hlas Petře M. ;) Líbí se mi fotka, šití i to, jak vyřešila čárku nad A :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné jsou všechny, hlas dávám LUSINDĚ V.

    OdpovědětVymazat
  16. Mi se nejvíc líbí stránka od Leony F. Asi budu flipovat, moc se mi líbí ten hexagonový papír a ještě jsem ho nepoužila. Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  17. Za mna Petra V. Pre odvazne netradicne vianocne farebne kombinacie.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover