úterý 23. června 2020

Inspirace z kitu Duhové dny / IVA

Krásný den,
dneska jsem tu s inspirací z červnového kitu Duhové dny. Kit je plný barviček a je jak dělaný na veselé a hravé stránky.
 

Když jsem listovala papíry, tak mě nejvíce zaujal ten pruhovaný papír….byla to láska na první pohled a věděla jsme, že ho chci použít. Většinou tvořím stránku tak, že si vezmu fotky a podle nich si vyberu papíry, ale tady jsem pracovní postup otočila :-D. Jak to máte vy? Naštěstí jsem mezi milionem fotek holek našla sérii těch, kde si hrají s bublifukem a bylo vymalováno.


Fotky jsem nalepila na bílý čtverec a rozvrhla je tak, aby mi sem tam vybylo prázdné políčko, kam jsem dolepila samolepky, výseky nebo chipboard.


Kromě kitu jsme používala ozdoby od Heidi Swapp z její nové kolekce Storyline Chapters, kterou holky naskladnily a po níž se jen zaprášilo.



Tento týden se mi nashromáždilo hodně fotek (a já si zarytě jedu svoji klasiku v týdenním zaznamenávání do alba), tak bych na protější stránce neměla dost místa na zbylé fotky. Pořád jsem přemýšlela, které fotky vyřadit, posunovala jsem s nimi, až mě osvítilo a vytáhla jsme kapsy menších formátů. Do oka mi padly malé od Websters Pages o rozměru 4”x8”, původně do diáře, ale naštěstí pasují i do alba.



Jednotlivé kapsičky jsou o velikosti 2”x2”. Do jedné jsem zasunula i duhové vellum .

Na druhý velký layout jsem použila čtvrtku s větvičkami. Protože by ale fotky trochu zapadly, uřízla jsem si menší bílou čtvrtku a nalepila ji zešikma.


Tady už mi vyzbyl fotkový miš maš, tak jsem to pojala “lazyprojectlifově”. A taky bych to nebyla já, kdybych tam opět neplácla nějaký nápis :-D Nějak jsme zjistila, že nepotřebuji psát dlouhý journaling a stačí mi jen menší nadpis.




Jak se vám tahle duhová krása líbí, už jste použily tu barevnou stránku nebo se bojíte do ní střihnout a odkládáte ji na lepší příležitost? Moc se těším na vaše stránky s jejím použitím. Pochlubte se v naší FB skupině. 
Přeji krásný den a tvoření zdar,
Iva

2 komentáře:

  1. A ta duha na tričku, to jsi kupovala dcerce s kitem? 🙂 Krása Ivi ❤️ máš to vždy tak veselé a barevné, tvoje album je jistě radost prohlížet 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Super stránky, nejvíc se mi líbí duhová radost:)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover