pátek 5. června 2020

Kolekce HYGGE / IVA

Krásný den milé ženy,
dnes bych vám chtěla ukázat moji stránku s novou kolekcí Hygge. Tato ťuťu-ňuňu kolekce vyšla u příležitosti Papero amo narozenin a toto načasování vyšlo naneštěstí úplně dokonale. Všichni jsme byli nuceni zůstat doma kvůli nouzovému stavu a s tímto materiálem to domácí scrapování půjde jedna radost.



Zapátrala jsem mezi hromadou fotek, které čekají na zpracování a vybrala jsem jeden týden ze začátku března, který byl celkem plodný na události a po dlouhé době jsme mohla sáhnout po dvou kapsových stránkách.


Celá kolekce je bohatá na výseky, samolepky a abecedy…a právě tu větší jsme použila na očíslování týdne. Kruhový výsek je z květnového kitu a protože mi tam stále něco chybělo, tak jsme přidala pár větviček.


Při procházení kartiček mě velice zaujala ta s popisem “štěstí” a musela jsem si ji nalepit k naší holčičí selfie, kterou jsme posílaly taťkovi, protože tou dobou byl na horách (vtipné je, že jeli s kamarády lyžovat, když začínala TA věc, jejíž jméno se nesmí vyslovit :-D a týden po jejich návratu zavřeli hranice).


Kartička s hrnečky od kávy je super roztomilá a k čemu jinému ji použít, než k fotce snídaně s kávičkou, že?



V sobotu jsme byly pozvané na oslavu narozenin a to mi zase přišla vhod kartička se světýlky.


Motiv dřeva se hodí vždy a ke všemu.


No a tahle kartička s opakujícím se slovem “miluju” je super nápad a já toho využila při skládání nadpisu k fotkám.


Moc děkuji za přečtení a přeji vám krásný víkend.
Mějte se krásně a tvoření zdar.
Iva

1 komentář:

  1. Krásné, veselé, hravé, a když si děti hrají, tak i my se u kávičky máme dobře. Moc pěkné😃👍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover