pátek 12. června 2020

Stránka s duhou / KATKA


Zdravím vás, priatelia skrepu! Je mi potešením sa dnes s vami opäť takto virtuálne stretnúť, tentokrát pri júnovom kite Dúhové dni alebo Duhové dny. Už dlhšie som po týchto papieroch z kolekcieStoryline Chapters od Heidi Swapp pokukávala, takže ma naozaj potešil tento kit, obohatený o vydarené ozdôbky od Silvie.



Môj dnešný layout bude veselý, lebo bez dúh to proste tentokrát nešlo. Veľmi sa mi páči farebnosť kitu, srší z neho pozitivita a dobrá nálada. A tak som vytiahla fotku, kde sme celá rodina, také existujú asi tak štyri, z toho tri selfíčka, čo vám budem hovoriť. Toto je jedno z nich a je na nich síce zo mňa len jedno oko a zo Šimona pol tváre (mám proste krátke ruky), ale mám ju aj tak rada, lebo sme tam mali super náladu a tak sa presne hodila k tomuto kitu.


Prípravu stránky som začala tým, že som vytiahla tentokrát metalické peny rôznych farieb a tekuté vodovky a miešala som, kým som nenamiešala odtiene z kitu. Tými som postupne špachtľou vytvorila plastickú a pomerne infantilnú dúhu.


Fotku som si podlepila časťami papiera s kartičkami, prihodila som papierový výsek spolu a podložila aj jednu z farebných visačiek. Nadpis bol jasný od momentu, kedy som zbadala ten farebný nápis „Náš život je super“. Bol skrátka doko a k nemu som ladila aj dúhu. Vyskladala som ho horizontálne cez celú stránku a prerušila ho len ďalším dokonalým dúhovým papierovým výsekom. Horizontálu som sa rozhodla podporiť aj pruhmi papiera. Veľmi sa mi zapáčil farebný prúžok s čiarovým kódom na jednom z papierov a tak putoval na stránku medzi nadpis a dúhu s fotkou, aj úplne hore.


Na stránke bolo veľa úžasných farieb, ale žiadalo sa mi to niečím uzemniť a tak som siahla ešte po čiernobielej kombinácii. Odrezala som dva pruhy čiernobieleho papiera zo zásob a pridala ich k dúhovým pruhom. Vyrobila som si k dúhe aj obláčiky, veľmi jednoducho – čierne pero, biely papier, nožnice a na pridanie rozmeru 3D páska. No a keď už bola tá dúha a obláčiky, strihla som si z jedného z papierov aj slniečko.


Keďže stránka bola dosť ako sa vraví „top-heavy“ alebo po slovensky vo vrchnej časti všetko a dole nič, chcelo to ešte malý zhluk naspodok. Použila som odstrižky papierov, ktorými som podliepala foto, doplnené papierovými výsekmi a dvoma mikroobláčikmi.


Ak ešte tento kit nemáte, neváhajte a choďte do toho, je skrátka super. A ja sa s vami nadnes lúčim s prianím pekného víkendu. Snáď si nájdete aj trocha času na tvorenie, ideálne aj s dúhovým kitom.

Katka

3 komentáře:

  1. Krásná stránka Katko 🙂 infantilní duha je boží a tyto fotky mám nejradši (jedno oko, půl obličeje...) ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem Leonka💕 Haha, no, podstatny je ten moment a spomienka nanho, ze?🙈😂😂

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná stránka a ten čiernobiely papier krásne podtrhol tie farby 👏😊

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover