pátek 26. června 2020

Rozdělovače v diáři / LEONA

Ahoj! Přeji vám krásný pátek a dnes vás vítám u mého příspěvku v rubrice Freestyle. Ukážu vám něco málo z tvoření v Big Happy Planneru. Ale nebude to klasický týden, jak jste zvyklí… Však se pojďte podívat.
 

Každý měsíc v Planneru začíná krásnou úvodní stránkou. Ani nevím, kde u mě vzniknul prvotní impuls, že je potřeba tu nádheru „vyšperkovat“. Při tvoření asi druhé stránky jsem si malinko nadávala, říkala si, proč jsem se do toho pouštěla a jestli by nebylo rozumnější lepit třeba nedodělané loňské, předloňské, atd dovolené. Ale když už jsem jednou začala… V následujícím textu vám ukážu, jak vypadala stránka před a po mém zásahu.

Leden
Tak toto je úvodní stránka měsíce ledna u mě v diáři ještě cca před deseti dny…
 
A toto je výsledek.
 
Z daného měsíce jsem se vždy snažila vybrat nějakou fotku, která ho charakterizuje a kterou jsem zároveň nikde v týdnu nepoužila.
 
Na leden jsem použila tehdy aktuální my life kit a doplnila jej nápisem Konečně sníh z loňského prosincového kitu. Asi nejtěžším úkolem v celém tvoření bylo zakrýt anglický nápis. Fotku jsem zde podložila dvěma PL kartičkami. Duhu jsem ještě na třech místech prošila bílou bavlnkou a stránka je na světě. 
 
Únor
V únoru jsem si tvoření velmi ulehčila. Ale uznejte sami, že tento papír prostě nešel zdobit moc, když sám je tak nádherný. 
 
Na stránku jsem použila foto sebe na lyžích, které jsem plánovala na velký layout, a tak je tímto vyřešeno. 
 
Zbytek zdobení je lištička na lyžích, hvězdičky a nápis opět z loňského prosincového kitu.
 
Březen
Toto byl trošku oříšek.
 
Na stole mi ještě ležel duhový kit a z něj sem vyzobala nápisy a jednu duhu. K fotce se mi hodily i výseky mráčků a nakonec i medvídek. 
 
Právě u této stránky bylo nejhorší překrýt anglický nápis. Podařilo se to za pomocí kartičky z Dino kitu a vellumu, abych ten vzor na kartičce přece jen málo utlumila.
 
Než jsem stránku nalepila, napadlo mě vytáhnout šicí stroj a prošít svislé a vodorovné čárky. Abyste si nemyslely, že jsem to celé nedomyslela. Tak druhou stranu každé úvodní stránky tvoří dvoustrana s přehledem měsíce po dnech. Tu určitě (aspoň letos) nepoužiju. A tak to přilepím k sobě a další stránkou pak bude rovnou první už zdobený týden.
 
Duben
Zase ta kolečka!
 
Sáhla jsem po kitu Tady a teď. Barevně se kit náramně hodil.
 
Fotku jsem podložila štítky bez i s nápisy. A zbytek zdobení už tvoří jen kytky, kolečka, srdíčka a nápisy.
 
Květen
Zelená kam se podíváš! Ufff…
 
Zelená by nebyla až takový problém. Ale. Rozhodla jsem se použít fotku z tátových kulatých narozenin. A zelené je na ní až až.
 
Bylo potřeba tu zelenou trochu přebít. Nesáhla jsem p o ničem jiném než duhovém kitu a na stránku nalepila zbytek duhového vellumu. Fotku jsem vyřízla do kruhu a seřízla. A stejně tak tři papíry z kitu, kterými jsem fotku podložila a vznikla vlastně taky taková duha.
 
Zbytek zdobení už je jednoduchý, dřevěný nápis, duhy, srdíčka a stránka je hotová.
Všem, co jste dočetli až sem, děkuji. Pro layouty používám v 90ti procentech bílou čtvrtku, takže toto byla pro mne výzva. Navíc jsem provětrala kitové zásoby, a to se taky počítá! 
 
Užívejte letních dnů, tvořte a těším se u příštího článku!
Leona

3 komentáře:

  1. To je super inspirace, moc povedené rozdělovače!

    OdpovědětVymazat
  2. leonka to je super. obdivujem ze si nasla odvahu tie ozdobne stranky ozdobit. ja na to nemam. ale mas to 10000x krajsie po tvojom ozdobeni. parada ♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover