čtvrtek 22. prosince 2022

Prosinec v kostce a VÁNOČNÍ VESNIČKA / DENISA

 Ahoj všichni, Vánoce jsou doslova za rohem a rok téměř u konce, tak jsem si připravila stránku, která mapuje mé oblíbené prosincové okamžiky. A protože hodně zážitků = hodně fotek, zvolila jsem několik fotek velikosti 5x5 cm a materiál z kolekce Vánoční vesnička.

Jako první věc jsem si vytvořila „mřížku“ přes celou stránku. Tentokrát jsem ji nevyšívala, ale nechala jen dírky. Přidala jsem šedé cákance a vrhla se na lepení.

Na této stránce jsem se docela vyřádila. Konečně jsem vyzkoušela razítka, použila jsem pěnové samolepky, výseky a přece jen jsem si alespoň vyšila toho rozkošného sobíka, který si o to vyloženě říkal.

Vlastně nejobtížnější bylo vyměřit si tu mřížku na stránku, protože je dvojitá, ale pak už to šlo jedna báseň.

A ještě než se  s vámi rozloučím, bych vám všem chtěla popřát pohodové Vánoce prožité v klidu a s lidmi, které máte nejradši. A do nového roku hlavně zdraví a co nejvíce splněných přání.  Už teď jsem zvědavá, co všechno příští rok vytvoříme. Mějte se krásně.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover