pátek 23. prosince 2022

VÁNOČNÍ VESNIČKA na přání / MIRKA

Ahoj! Minule jsem vám psala, že jsem stihla z prosincové kolekce Vánoční vesnička udělat přáníčka a dnes bych vám je chtěla ukázat. Třeba se budou hodit jako inspirace příští rok ;)

Na přáníčka jsem si vzala na pomoc pár barevných čtvrtek z kitu a pak vyřezávací šablony domečků a stromečků. Také jsem využila razítkawashi pásku a samozřejmě přáníčkové základy

A abych nezapomněla, loni jsem na přání hodně využívala tyto výseky a zbytečky jsem použila i letos. Velmi mi to usnadnilo práci oproti razítkování, stačí jen vyloupnout z archu a nalepit. Příjemný bonus při použití výseků je podlepení pěnovou páskou a tím vytvoření 3D efektu. Je to rychlé a jednoduché. 

Přáníčka jsou asi spíš taková minimalistická, některá víc, některá míň. Abych si usnadnila práci a hlavně čas (kterého mám letos o navýšení jednoho člena v domácnosti o dost míň), udělala jsem některá přáníčka na stejný způsob, jen s jiným poskládáním výseků.

Základ byl na bigshotu nasekat hodně stromečků a domečků v bílé barvě, které jsem pak kombinovala s barevnými kousky. 

Pak už jsem jen lepila stromečky v lesy a do lesů přidala chaloupky ve kterých vládne pohoda a je tam teplíčko a pohodlné křeslo, horká čokoláda a knížka a …. No, to jsem se nechala trochu unést, ale mohlo by to tak být ;) v tom ideálním životě :) 


Myslím, že washi páska s nápisy je úplně geniální. A nápisy vyjdou opravdu na spousty přáníček, či dárků. A hlavně, je to rychlé. Ještě rychlejší než výše zmiňované výseky s nápisy.
 

Jak jsem psala, přáníčka jsou podobná, ale přece každé jiné. Kombinací z výseků se dá vytvořit hromada. 

Kdyby se vám nelíbilo tolik bílé a máte raději barevnější věci, není nic jednoduššího, než vzít zbytečky papírů z předchozího tvoření (určitě si je taky schováváte, jako já ;)), nasekat si různě barevné stromky-domky a kombinovat.

 

Lesy jsem ještě doplnila o pár hvězdiček ať už vyseknutých, či narazítkovaných.

 

U tohoto přání jsem udělala vesnici trošku jinak - na přáníčkový základ jsem si nalepila ještě další bílý papír, ze kterého jsem předtím ještě vysekla tři domky a ty stejné ještě 2 x z černé čtvrtky. 

Pak nalepila stejné domečky na sebe vždy černý černý a bílý. Domky tím vystupují trochu z prostoru. 

Na další přání jsem použila jako základ barevnou čtvrtku z kitu a použila podobný postup. Akorát jsem domky do vzniklých děr nelepila, ale podlepila jsem vyseknuté díry barevným papírem. 

Čtvrtku jsem nadzvedla pěnovou páskou a domečky na ní taky, takže nakonec vznikly až 3 úrovně výšky. 

Poslední přání je trochu jiné, měla jsem takový nápad s tím vyseknutým PF do kartičky z kitu. Představa byla jiná, výsledek není pro mě úplně uspokojivý, ale i tak vám ho ukážu, třeba vymyslíte lepší variantu a já se pak inspiruju ;)  Ale jinak myslím, že kdybych použila jiný barevný papír, vypadalo by to líp.

Opět je kartička s vyseknutým pf podlepená pěnovkou a přidala jsem i provázek s rolničkou, protože mi to přišlo takové holé. Určitě by to chtělo vytunit ještě nějak jinak, jen jsem zrovna nevěděla jak.

Tímto přáníčkem letos končím. Nápadů na další jsem měla spoustu, ale čas, čas, čas mi zoufale chybí, takže konec a další až za rok. I tak doufám, že jsem vás aspoň trošku inspirovala a tuto inspiraci použijete na přáníčka, zabalené dárky, či dárkové obálky.

Mějte se moc krásně a už odpočívejte! Zasloužíme si to všichni.

 Mirka


2 komentáře:

  1. Miri, přáníčka jsou úžasná a šablonky domečků a stromečků samozřejmě také. Dnes jsem použila ty stromečkové do cestovního alba a vypadá to moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milenko, moc děkuji 🤗 Šablonky jsou opravdu parádní. Já je zatím použila jen na přání, ale těším se, až je budu mít i v albu 😊

      Vymazat

Pin It button on image hover