pátek 9. prosince 2022

VÁNOČNÍ VESNIČKA a stránka do alba / DENISA

Krásný den všem. Dnes bych vám chtěla ukázat stránku z překrásné Vánoční vesničky. Možná si říkáte: „Není to moc jednoduché? Obyčejné? Kde je to pověstné vyšívání?“ Odpovím rychle – chřipka. Takže jsem téměř v agónii slepila tohle dílo.

Jako podklad jsem použila tento barevný papír. Na to jsem nalepila bílou čtvrtku s vyřezanými domečky. K vyřezání jsem použila tento nožík. Velmi dobře se s ním pracuje.

Potom přišlo na řadu lepení fotek, které jsem doplnila o pár štítků, výseků a pěnových samolepek.

Nadpis jsem nalepila pomocí puffy abecedy, napsala nějaké to povídání a do rohu šoupla dva stromečky, aby stránka nepůsobila prázdným dojmem. Nakonec jsem pomocí lakové fixy vybarvila „osamělé“  tečky na barevném papíře a  voilà, jednoduchá stránka je na světě.

 

 

Mějte se moc hezky a užívejte si  advent plnými doušky, pokud možno bez nemocí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover