středa 28. prosince 2022

VÁNOČNÍ VESNIČKA, layout a titulka / ANNIE

Po delší pauze se opět hlásím, abych ti ukázala mou inspiraci k nádherně ladící kolekci Vánoční vesnička. Já vytvořila jednoduchou stránku 9x12, která bude poslední stránkou v mém albu 2022, a jednu super rychlou titulku pro rok 2023.

Na stránku jsem použila jako podklad bílou sněhovou čtvrtku, najdeš u holek v obchůdku. Pak už jsem si hrála jen s kitem. Použila jsem především nálepky stromečků a doplnila vyřezanými vločkami.


Pod fotku jsem navrstvila klasicky vellum a čtvrtky z kitu, které jsem prošila na stroji.

Nadpis je poskládaný z výseků z kitu a zbytek jsem si vyřízla z abecedy od Renke. Ta je „must have“ prostě.

Nakonec jsem sem tam poprskala stříbrnou barvu od  Kuretake.

Moje první a zatím jediná těhotenská stránka v albu :-) no snad ještě nějakou stihnu.

No a nakonec bych ti ráda ukázala titulku pro rok 2023. Budu opět pokračovat v mém oblíbeném rozměru 9x12 plus mám zálusk na sešitky od Heidy swap Story line chapters, které už mám nějakou dobu v šuplíku a zatím na ně nepřišla řada. Tak třeba teď.


Jednoduše jsem vyfotila baňky s našimi iniciály, které jsem nechávala vyrobit a děti si je pověsily letos na stromeček. Ty jsem vytiskla a šup s nimi do kapes. Do zbylých třech jsem pak jen nalepila nadpis a pěnovou abecedou dolepila rok. Z druhé strany baněk bude vždy krátký text o členovi naší rodiny. Rychlovka.

To je ode mě dnes vše.  

Přeji Ti spoustu krásných zážitků v roce 2023, ať máš co lepit.  

Annie

5 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, jaký papír používáš do tiskárny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď tisknu na canon selphie a tam se kupuji primo k tomu urcene papiry i s naplni a nebo na epson a to mam taky canon

      Vymazat
  2. to nejsou fotopapír

    OdpovědětVymazat
  3. Jo je to fotopapir od canonu

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover