čtvrtek 15. srpna 2024

Barevné vellum samolepky / MARTINA

Ahoj, zdravím všechny. jen pár dní a máme tu konec prázdninUteklo to jako voda, ale doufám, že jste si léto užiliDnes bych vám chtěla ukázat pár stránek z cestovního deníku a použití samolepícího vellumu.

Deník i použitý materiál na stránky jsou z kolekce NA CESTĚ.

Potřebovala jsem nějaké ozdoby, které by se mi na stránky hodily a proto jsem použila samolepicí vellum

Za mě, je to super pomůcka. Neumím hezky psát, tak můžu text vytisknout a jednoduše přilepit.

V programu Canva, jsem si na stránku vložila obrázky a napsala text, který jsem chtěla. Poté jsem vytiskla na inkoustové tiskárně.

Pozor, nechte barvu zaschnout, ať nemáte obrázek rozmazaný. Pakstačí jen vystřihnout a můžete zdobit stránky.






Návod na ručně kreslené vellumové samolepky nedávno připravila také Mirka

Užijte si zbytek prázdnin, a kdyby náhodou pršelo, vellumové samolepky si vyzkoušejte


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover