pondělí 26. srpna 2024

Letní stránka do alba / IVKA

Ahojte. Prázdniny sa nám závratnou rýchlosťou blížia do finále, ale verím že letných zážitkov a materiálu na zdokumentovanie máme všetci hromadu. A možno práve dnešná inšpirácia na stránku vám pomôže nejaký ten letný moment preniesť aj do vášho albumu


Neprinášam nič zložitého a svetoborného čo by ste ešte nevideli, ale aj napriek tomu verím že sa vám bude výsledok páčiť. 


Tento krát som skombinovala kolekciu LETNÍ NÁLADA s kartičkami LÉTO, vybrala som si 6 motívov z ktorých som pomocou vyrezávacej šablóny vyrezala 6 arkádových oblúkov do ktorých som vyrezala nápis SUMMER


Jednotlivé oblúky som podlepila 3D páskou. Pridala som fotky a začala postupne zdobiť



Pridávala som výseky, samolepky a výrezy s letnou tématikou až kým sa mi nezdalo že je tam toho tak akurát, ale predsa mi na stránke ešte niečo chýbalo




Nakoniec som sa rozhodla, že ešte na stránku pridám rámik, ktorý “vyšijem”, ale pre ušetrenie času som rámik vytvorila len pomocou pár stehov, keď so niť len prevliekla cez dierky, ktoré som si spravila na jednotlivých krajoch. Požadovaný efekt tam je a ešte som ušetrila aj čas. Nebojte na poctivé vyšívanie predsa len prišlo 😊 vyšitý motív slnka stránku doplnil a ja som bola už konečne s finálnym výsledkom spokojná. 



Ďakujem za váš čas, verím, že aj keď som vám neukázala žiadnu novú vychytávku tak sa vám bude stránka páčiť a možno si niečo podobné vyskúšate aj vy. Nezabudnite sa pochváliť. Užívajte ešte krásne prázdninové dni

A zase priste na videnou. 


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover