neděle 21. dubna 2013

Challenge This is me - hlasování

A je to tady!
Včera večer přišel poslední soutěžní příspěvek a my se můžeme pustit do hlasování! Děkujeme všem soutěžícím za zaslané projekty - máme z nich vždycky velkou radost. A speciálně chceme poděkovat těm, kteří použili vlastní fotku a splnily tak podmínku do posledního puntíku. 



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ
  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do středeční půlnoci a ve čtvrtek 25.4. vyhlásíme vítězku.

DANAS

KATUAN

 KLÁRA B.

LENKA Ž.

MARKÉTA V.

 MS DESIGN

 TAPEVA

14 komentářů:

  1. Dávám hlas Tapevě - nápadité, originální.

    OdpovědětVymazat
  2. Dávám hlas MS DESIGN

    OdpovědětVymazat
  3. Můj hlas patří Tapevě - tolik technik a detailů, super!

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky hlasuju pro Tapevu :-) Velice nápadité!

    OdpovědětVymazat
  5. me se líbí příspěvek od Katuan

    OdpovědětVymazat
  6. hlas pro Tapevu...je tam vše.co ji charakterizuje a projekt je nápaditý

    OdpovědětVymazat
  7. Hlasuju pro Tapevu. Dokonalé zkloubení tolika technik a detailů. Moc se mi líbí zapracovaný ten zip.

    OdpovědětVymazat
  8. mě se moooc líbí stránka Kláry B.

    OdpovědětVymazat
  9. Můj hlas má Tapeva - super zpracování :-D
    Danas

    OdpovědětVymazat
  10. Dlouho jsme váhala mezi Markétou V. a Danas...nakonec volím Danas příspěvek, pro mé oko je zajímavější především z hlediska použitých barev.

    PS: A děkuji všem za podporu, vážím si jí!

    OdpovědětVymazat
  11. ja davam hlas Katuan, krasna "mini-zahradka" :D

    OdpovědětVymazat
  12. Hlasuji pro Tapevu. Krásná práce.

    OdpovědětVymazat
  13. Mě nejvíc oslovil projekt Tapevy, sice nemám ráda tu ostře modrou barvu, ale jinak je to nádherný!! Líbí se mi ten nápad s fotkou přes potištěný papír a ta popraskaná písmena jsou taky úžasná. Ozubené kolečko místo oka tomu dává šmrnc, celkově moc nápaditý!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover