úterý 14. května 2019

MY LIFE KIT projekty / PETRA

 Zdravím všechny papírové maniačky!
Magda pro nás všechny vykouzlila opravdu krásně rozkvetlý My life kit. Když jsem ho vybalila z balíčku, hned mě napadlo, že se bude úžasně hodit k našemu dvanáctému týdnu, kdy jsme s celou rodinou vyrazili do rozkvetlých mandloňových sadů.
 
Tradičně jsem sáhla po Áčkové kapse a rozložila fotky. Kvůli oněm rozkvetlým mandloním jsem zvolila velkou kartičku s větvičkami a udělala z ní úvodku.
 
Na první pohled mi padl do oka velký výsek balónu, který jsem prostě chtěla použít. Na úvodní kartičku se mi pěkně vešel, i když je opravdu veliký. Číslo týdne jsem nalepila přímo na něj. Doladila jsem ho výseky s mráčky. Na nápisy na stránce jsem použila abecedu lednového My life. Je tak úžasně univerzální, že teď po ní sahám skoro na každý projekt, který lepím. Nevýhodou je, že ta písmenka postupně dochází, ale to asi známe všechny… Tady mi došla ,,Éčka“, což jsem vyřešila během chvilky za pomoci ,,Céčka“ a černé fixy… Stejně si ji ale pořídím ještě jednou, do zásoby.
 
Ani mi nijak nevadí, že abeceda neobsahuje velká písmena… Pod nápis ,,praha“ jsem nalepila nejvíc nejkrásnější kartičku z celého kitu. Journaling jsem doplnila washi proužkem a nápisem ,,víkend“, který jsem si trochu nůžkami zastřihla.
 

Poslední část je z již zmíněné vycházky na rozhlednu a okolo kvetoucích mandloní. Tady jsem použila stromky, které jsem doplnila malými kvítky. A protože Barunka prohnala snad všechny brouky, kteří byli v její blízkosti, přistála tu i beruška.
 
Druhá PLková stránka, kterou vám dneska ukážu, je z výletu na Pohansko. Vzniklo tam tolik pěkných fotek, že jsem tomuto výletu vyhradila celou jednu kapsu. Teď si říkám, že jsem těch fotek přeci jen mohla nechat vyvolat víc a nějak je na stránku nacpat, no co už teď…
 
Na úvodku jsem použila velkou kartičku s mapou ČR. Šipkou jsem zaznačila, kde se Pohansko zhruba nachází. Přidala jsem nápis, který jsem vytvořila z malé abecedy, která byla součástí říjnového extra kitu. Pod nápis jsem podstrčila zelený štítek, který je z letního ML kitu. Holky tento výsekový arch mají teď dokonce se slevou.
 
Na journaling jsem opět přidala washi proužek, tentokrát zelenou trávu, do které jsem posadila batůžek.
 
Samolepky s ptáčky jsou nádherné a moc se mi chtělo je někam nalepit. Vymyslela jsem jedné z nich bílý podklad s černým rámečkem a přidala na okraj kartičky. A i tady jsem využila říjnovou mini abecedu a letní štítek.
 
A co vy, už jste střihli do nového My life kitu? Nahrajte nám vaše stránky na náš FB, ať se taky můžeme pokochat!

8 komentářů:

  1. Jůůů, Peti, krásné! Já se na tenhle kit nesmírně těším 😊 Děkuji ti za parádní rozkvetlou inspiraci! Moc se mi líbí úvodní kartička s balónem a taky ptáček v kruhovém rámečku 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Suprové Peti ;) Stránky i zážitky. Krásně si to spolu sladila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to krásne, dokonale zladené. Ste nádherná a extra fotogenicka rodina 👍😁💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeheee díky ;-) no Barču vyfotit, to je boj, furt dělá opičky :-D

      Vymazat

Pin It button on image hover