pátek 17. května 2019

Miminkovské PL stránky / JANA V.

Zdravím po dlouhé odmlce a děkuji za možnost tu dnes zahostovat :-) Jediné, co jsem za posledních několik měsíců scrapnula je několik PL stránek do synova alba. Hrdinně jsem se posunula od listopadu k prosinci 2016 a budu dělat, že o těch dvou letech skluzu nevím. Užívala jsem si opět starších PL kitů a mnoha dalších starších materiálů a bez servítek je opět všelijak kombinovala. PL zdobím na rozdíl od stránek velmi málo a také (asi jako každá) potřebuju udat co nejvíce fotek a také textu (ještěže ten deník vedu!). Doufám, že i přes strohost si tam třeba nějakou inspiraci najdete. Rozumějte – jsem trochu zkostnatělá scrapařka :-D 


První stránka je mimořádně nabitá textem. I z tohoto důvodu volím raději tisk, aby se toho vešlo více. Ráda používám kromě neutrálních kitových kartiček čistě bílé a zejména taky kostkované. Druhou kartičku musím přetisknout, ovečka samozřejmě nepatří přes text, popletla jsem to s jiným textem. A proč jsem zvolila tolik klukovsky netradiční růžovou? 

Krom toho, že mě začíná čím dál více bavit a zjišťuju, že ke klukům se kombinuje poměrně dobře, tak především tato stránka sousedí se starší stránkou, kterou už možná pamatujete. Ladila jsem ji tedy do stejných barev růžové, modré a měděné. A tu krásnou čtvrtku s výsekem najdete TADY. 


Následuje stránka z rodinné tradice pečení husy. Fotek nebylo tolik, tudíž jsem se mohla pro jednou víc vyřádit s výplněmi a zdobením. Vycházela jsem barevně především z ML kitu 9/10-2017 (kartičky, výseky).

Kartička z kitu 3/4-2018, textový štítek (a další 2 na stránce) z Creative kitu prosinec 2016.
Mini puffy abecedy od Pinkfresh studio jsou super, mám je v několika barvách. 
Kartička opět z jarního kitu doplněná pro změnu o vánoční samolepku hrnečku (v e-shopu už jsem arch nenašla) a větvičku. Francouzský nápis říká Podzimní dobroty/radosti – vůně dřeva.
Následují výjimečně dvě kapsové stránky vedle sebe (doposud jsem častěji kombinovala kapsovou vedle velké). Kombinovala jsem kartičky Ahoj podzime a Teplo domova (ML 11-12/2017) a První rok.

Ráda vytahuju samolepky z kolekce Let your heart decide od Pinkfresh studio. Zde kombinavané s výseky lístků.
Kartička První rok a samolepka Let your heart decide.
Opět milovaná kolekce v akci (na 3D pěnovce). Kárový vzor, který se opakuje v několika Lucčiných kolekcích, miluju!


Protistrana:





Další dvoustrana už klasicky velká+kapsová. Na kapsovou stránku jsem musela kvůli tomu přidat několik růžových prvků, aby se to propojilo. Podle fotek to tak nevypadá, ale už se blížily Vánoce, tudíž jsem vytáhla i vánoční kolekce – Čas kouzel a Vánoční (mám nevellum verzi)

Kartička z kolekce prosinec 2015!







Děkuji, že jste se zastavili, ať vás scrapová múza neopouští!

10 komentářů:

  1. Nádhera, Jani, moc se mi líbí jak kombinuješ a propojuješ různé materiály. A jak máš všechno krásně sladěno s barvami na fotkách. <3
    Nechtela bys hostovat častěji?? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné :) jak kombinujes různé kolekce je úžasné,a sladěné do dokonalosti. Ty kárované kartičky jsou taky moje oblíbené :) a doufám ze tě tu zase brzy uvidíme,tvé stránky mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc komentáře nepíšu, ale teď musím..včera jsem si zrovna říkala, že bych zase ráda viděla nějakou stránku od Jany V. a ona ráno tu:)) Navíc krásné pokoukání a plno inspirace, moc děkuji, a také se přimlouvám za další a častější "hostování"!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, to je taková krása! Pro mě krásná inspirace, protože taky potřebuju dodělat spoustu miminkovských stránek... Kochám se těmi materiály ze starších kitů, ty já totiž neznám, a skvěle dokážeš kombinovat tedy! Určitě si přihlédnu ještě několikrát 😍
    PS: A krásné monte mobily máte/jste měli 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji tvou jednoduchost 😍 a především to, že jsi tak svědomitá a vedeš si deník...to mi vydrželo pár týdnů, pak mi připadalo, že je hloupost popisovat ty všednodenní blbosti...ale zpětně je vlastně fajn vědět, že mimčo zrovna nemá náladu nebo kolikrát jsme postavili věž z kostek.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc všem, udělali jste mi velkou radost! Lucky materiály sr kombinují úplně jedna báseň ☺️ S hostováním nemůžu nic slíbit, ale jelikož scrap rozhodně nevěším na hřebík, tak můžu aspoň slíbit, že cokoli vyprodukuju, tak se o to ráda podělím!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná nálož, Jani. Těším se moc na další projekty, které nám ukážeš ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to paráda, mohu se zeptat na text? Ten je psaný na stroji? Děkuji

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover