čtvrtek 16. května 2019

MY LIFE KIT projekty / IVA


Krásný den milé scrap ženy,
v úterý vás Peťka (tady) potěšila svými krásnými stránkami s aktuálním My life kitem a já v této krasojízdě budu dneska pokračovat. Vybrala jsem si fotky z prvního dubnového týdne, kdy bylo opravdu krásné jarní počasí a my si víkend zpříjemnili výletem do ostravské zoo, takže fotek jsem měla víc než dost.



Kromě klasické kapsičkové dvoustrany jsem přidala ještě dvě velké nedělené stránky přímo ze zoo. Tyhle stránky lepím moc ráda, protože mě nijak neomezuje prostor a vleze se mi tak na stránku daleko více fotek.


Musím se přiznat, že zrovna kytičky se mi tentokrát nehodily, tak jsem tyto kartičky odložila na později.... a uvidíme, jestli pro ně najdu někdy uplatnění :-) Místo toho jsem sáhla po těch akvarelových.


No ale abych tak úplně nekecala, tak jsem kousíček odtržené kytičkové kartičky použila spolu se dvěma dalšími útržky na tu titulní. Bohužel v kitu nebyla žádná abeceda, tak jsem sáhla do zásob a použila dvě velké: jednu z dinosauřího a druhou z podzimního workshopového kitu. A ta malá zelená je z loňského květnového Extra kitu, ta je barevně úplně boží a už mám vylepený druhý aršík. Hvězdičky jsou chipboardové a jsou dobarvené Ecoline brushpenama. Moc se mi nelíbily v původní barvě, tak jsem zkusila, co s nima ten fix udělá.


Co se mi ale z designů kartiček moc líbí, tak jsou ty pruhované. A až teď při psaní, jsem si všimla, že se mi posunul štítek :-) Hned si to letím do alba spravit …. Větvičky jsou z kolekce Svatba a stále se snažím při tvoření sahat do svého šuplíčkového boxu, kde mám roztříděné výseky ze starších kolekcí.


Na této kartičce jsem použila pro journaling čtverečkovanou kartičku od holek, kterou jsme si seřízla na menší velikost a na dozdobení opět obarvené chipboardové hvězdičky.
 
V albu následuje velká stránka, která ani nepotřebovala moc zdobení, protože primárně jsme tam potřebovala dostat co nejvíce fotek z našeho výletu. Pro oživení jsme dolů nalepila roztrženou kartičku, sem tam kousek washi pásky z kitu a taky dvě větvičky. Velká abeceda je opět ze “zimního” My life kitu , skvěle se hodí, protože je taky z Magdiny dílny. Na menší popisky jsem vytáhla maloučernou abecedu, která byla ve vánočním Card kitu.




Na protější stránce se scénář v podstatě opakuje a hlavní dominantou jsou opět fotky.


Výsek batůžku se mi moc líbil a k výletu se hodí, tak nemohl na stránce chybět. Součástí kitu jsou i kulaté samolepky s ptáčky. A zrovna velká voliéra s ptáky se holkám moc líbila, tak tenhle krasavec se mi hodil.


No a ten rozcestník? ….nemohl chybět :-)


Poslední stránka je opět kapsová a pokračovala jsme v modro- zelené kombinaci.


Kartička s větvičkama je nádherná a chtěla jsme ji použít celou, ale kdybych na ni nalepila fotku, tak by nevynikla, proto jsme ji řízla a jednu půlku použila u fotky a z té druhé jsme hned měla malou kartičku na journaling. Nápis všechno kvete je z dinousauřího kitu a stromečky z loňského květnového Extra kitu.




Bublifuk u nás pořád frčí a tahle bublinková kartička byla přesně to pravé ořechové :-)

Co jsem koukala na eshop, tak lednový květinový My life kit měl u vás úspěch a jen se po něm zaprášilo, tak snad se líbí i tento a hlavně jsem zvědavá na vaše stránky. Tak neváhejte a určitě se pochlubte na Facebooku.
 
Mějte se krásně a tvoření zdar :-D

5 komentářů:

  1. Taková veliká nálož krásné inspirace se mi moc líbí 🤗👍Fotek z výletů je někdy dosti a já se neumím rozhodnout, kterou použít a také si proto vyrábím velké stránky s hodně fotkama 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko dekuji moc...jj tyhle kolotoče velké stránky jsou báječný

      Vymazat
  2. Super Ivi, tolik fotek, to já neumím ;-) a super nápad trhat ty kartičky, to se mi líbí moc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti,moc dekuji....ty jsi zase skvělá na clean&simple a to zase neumím ja 😂

      Vymazat
  3. Ježiš, kdy to všechno stíháš?!? A tolik fotek! Stránky ze Zoo budou pro holky krásná vzpomínka. Strašně mě baví, když listujem albem a vzpomínáme společně, kde jsme všude byli...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover