pátek 10. dubna 2020

Freestyle / VALIKA

Stálo to za to?
V dnešnom článku vám ukážem niekoľko projektov, ktoré som vytvorila počas posledných 3 mesiacov. Cieľom je vás presvedčiť, že tá organizácia má niečo do seba a stálo to za to
 

Ako viete, posledné mesiace som sa zamerala na triedenie nášho úžasného a krásneho materiálu. Začali sme s kartičkami, prešli pečiatkami a skončili sme nálepkami a papierovými výrezmi. Linky vám pridávam ak ste náhodou zmeškali alebo by ste si to chceli pozrieť ešte raz.
Výseky mám v malých euroobaloch a keď tam ostane len pár kúskov, tak ich vyberiem. Často ich hneď aj použijem. (ceduľky, venček)
Najlepšou výhodou pratania je aj to, že nájdete poklady. Väčšinou tie poklady hneď aj nalepím. 
 
Aj v jesennom LO sa dajú použiť letné samolepky.
Inak tie nadpisy konečne a spolu som vystrihla z PL kartičiek z kolekcie Život je nádhera.
 

Tú istú kolekciu som použila aj v mojom COVID denníku. Dobré nožničky sú na nezaplatenie. 
 
Aj keď som svoje kartičky roztriedila, tak neľutujem. Opätovne sa mi potvrdzuje, že to bolo jedno z najlepších rozhodnutí a určite ich takto využívam oveľa viac ako keď som ich mala spolu v kolekcii. Chcela by som len podotknúť, že triedim už použité kolekcie. 
 
Jednou z mojich najobľúbenejších kolekcií je Černobíla. A je aj v slovenčine Doplnila som si zopár stránok k našej svadbe v mojom minuloročnom happy planner.
 


Ale využila som aj kartičku v mojom COVID denníku. Opäť som si vystrihla čo som potrebovala.
 
Zatiaľ je to len pracovný názor, možno sa to zmení. To bolo úžasné tvorenie - 10 max 20 minút denne. 
 
Aj keď je marec tak som využila PL kartičku zo zimnej kolekcie.
 
Ako vidíte stránky sú jednoduché. Dôležité je vytlačiť tie fotky. Určiť si čo je dôležité a nalepiť to.
 
Kto ešte pamätá pásiky s nápismi zo starších PA kitov? 
 
Jedine negatívne slovo, ktoré sa zatiaľ vyskytlo v kolekciách PA. Deň blbec. V tejto dobe by sa mi hodil celý arch týchto samolepiek len s touto jednou frázou :-D
 
Skončila tam aj šťastná nálepka. Na balíčky z PA sa v tomto období teším ešte viac než zvyčajne. 
 
Lúčim sa s nápadom, že odklápacie kartičky sú najviac a bez lásky sa žiť nedá.
 
Dúfam, že sa máte dobre a ste zdravé a máte chvíľku času na tvorenie alebo iný papierový relax.
Prajem vám krásny zvyšok dňa aj príjemné prežitie Veľkonočných sviatkov
Valika

4 komentáře:

  1. Covid deník je super nápad 👍 pěkné stránky 😘 a ty fotky ze svatby 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky moja. Hlavne to bol super relax ❤️❤️❤️

      Vymazat
  2. Krasne spracované, Vali ☺️ Paci sa mi vyuzivanie a kombinovanie zbytkov z kitu. No a ako to mas nafotene.. to zboznujem vzdy 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si zlata 😘😘😘 je to zábava. Možno to trvá trosku dlhšie než zvyčajne ale ta radosť na konci. To sa oplatí ❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover