čtvrtek 21. dubna 2022

CINCH minialbum / MÍŠA

Kit Pojďme ven / duben 2021

Zdravím všechny a hlásím, že se vám dnes hlásím se svojí prvotinou. Kdo mě sleduje na Instagramu, možná zaregistroval, že jsem si pořídila vázací strojek CINCH mini. No a protože každá nová hračka se musí ozkoušet, tak dnes vám ukážu můj první projekt s kroužkovou vazbou. 


Připomíná klasický stolní kalendář, ale je to vlastně takové fotoalbum, které si můžete někde vystavit, což je myslím ideální dárek pro babičky nebo prababičky. Pro jednu naši jsem to ostatně dělala, aby děti nešly na návštěvu s prázdnýma rukama. 

K výrobě jsem kromě obyčejného tvrdého bílého papíru použila aktuální kit Pojďme ven, protože ten je k jarním fotkám jako dělaný. Celé album (budeme tomu tak říkat) jsem pojala jarně, jak ostatně i název napovídá. Nápis JARO jsem si ale vypůjčila z téhle sady nápisů. 


Přiznám se ovšem, že jelikož šlo o můj první výtvor tohoto typu, tak jsem si víc pohrála s technickou stránkou a už mi nezbylo tolik síly na stránku kreativní. Ačkoliv mám stejně pocit, že babičky a prababičky ocení fotky roztomilých vnoučátek vždy víc než mou (ne)kreativitu. 

Naštěstí Papero amo kity vlastně udělají velkou část práce za vás, takže kolikrát jsem fotky proložila jen kartičkou z kitu, tu a tam nalepila nápis nebo přidala papírový výsek. Jedno z mých oblíbených ozvláštnění v albech je pak určitě i vellum

Kolem a kolem se musím vlastně pochválit, že na první projekt tohoto typu to není zas tak špatná práce. No dobře, sice je pár (dost) věcí, které vím, že příště musím vylepšit, co se technického provedení týče, ale jsem si jistá, že úsměv na tváři vykouzlí album i tak. 




A jak jste na tom vy? Zkoušíte rádi nové věci? Je něco konkrétního, co byste si rádi vyzkoušeli? Já bych teda ocenila víc času na tvoření, ale jinak vždy ráda zkusím něco nového, hlavně když tím můžu udělat někomu radost. Určitě budeme rády, když se s námi o své výtvory, třeba i prvotiny podělíte na FB ve skupině Rodina Papero amo nebo na IG pod #paperoamo. Inspirace totiž není nikdy dost! Tak tvořte, opatrujte se a čau příště! 

Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover