pondělí 18. dubna 2022

Hrátky s kolečky / LEONA

Krásné velikonoční pondělí! Doufám, že si užíváte svátky jara i navzdory trochu chladnějšímu počasí. Mám pro vás dnes jednu inspiraci z rubriky Oldie, kdy provětráváme staré dobré PA materiály.


Sáhla jsem opět po mém oblíbeném sesterském 8,5 x 11 album a vytiskla si fotku z loňského léta. K té se mi totiž hodily papírové výseky z kitu Venku.

Nejprve jsem rozstříhala tuto čtvrtku a udělala si z něj základ na bílou. Stačily tři pásky koleček. Fotku jsem pak také na Big shotu vyřezala do kruhu.

A pak jsem zdobila, co se dalo. Výseky větviček, ptáčci, králíčci, velký nápis Výlet. Abych doplnila kruhovou fotku dalšími kolečky, vyřezala jsem je z kartiček z My life kitu Tojsem já.

Do kruhu jsem přidala i krátký popisek a další stránka do alba je hotová.

A co vy, tvoříte také ze starších kitů a zásob? Určitě se nezapomeňte pochlubit, třeba v naší facebookové PA rodině.

Přeji vám krásné a pohodové jarní dny

Leona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover