pátek 29. dubna 2022

Jarní inspirace z kitu / LEONA a ANNIE

 LEONA

Krásný den všem, z nového PA My life kitu Pojďme ven jsem si nalepila první jarní týden v Heidi Swapp Planneru.


Krásné pastelové barvičky a zvířátka od Lucky si musí zamilovat každý. Z kitu jsem použila káro kartičky růžové a zelené.

Z výseků jsem nalepila velké nápisy a dva zajíčky. Kartičku s nápisem Jarní den jsem doplnila výsekem „Tý“ bez „den“.


Na označení týdne jsem sáhla po jedné starší zelené abecedě. Text jsem tentokrát celý napsala vlevo i vpravo dolů.

Deníček se mi krásně plní a já budu mít za chvíli jeden celý nalepený. A asi určitě v něm budu pokračovat i nadále.

ANNIE

V posledním příspěvku tohoto měsíce mám pro tebe ještě jednu stránku 9x12 z aktuálního kitu PA Pojďme ven. Vyzkoušela jsem si zase něco trošku jiného, pojď se podívat.

Na stránku jsem použila jako základ bílou čtvrtku z vyřezanými kytičkami z dílny PA, najdeš tady. Seřízla jsem si ji na svůj oblíbený rozměr a vyřezané části jsem podlepila kartičkami z kitu. Je to až neuvěřitelné, ale stačily na to dvě větší kartičky. K lepení jsem použila glossík a musím říct, že přechody, kde jsem modrou kartičku stříhala a různě natáčela, aby to vyšlo, jsou téměř neviditelné.

Dalším krokem bylo vrstvení pod fotku, to je moje, to miluju. Dá se toho i hodně zrecyklovat, např. obalový materiál, sponka.

Nejvíc jsem se ale těšila na vyřezávací šablony. S těmi už jsem nepracovala nějaký ten pátek. U holek v obchůdku mají bohatý výběr, kukni. Chce to trošku trpělivosti, ale stojí to za to. Efekt je wau. Opět mi stačila jedna větší kartička z kitu Pojďme ven.

Vše jsem ladila do jemných pastelových barviček, aby vynikla fotka. K tomu je kit jako dělaný.

Nakonec jsem přidala pár tekutých enamelek a kratičký journaling.

Já nevím jak ty, já se dubnového kitu nemůžu pořád nabažit. Fakt se povedl. Nezapomeň se pochlubit i ty na sociálních sítích, co se ti z kitu podařilo slepit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover