úterý 14. listopadu 2023

Mini ZLATÝ PODZIM

Ahojte, vyzerá to tak, že zlatý podzim máme za sebou a pomaly sa začneme ladiť na Vianoce, ale kým sa tak stane ešte chvíľu ostaneme v jesennej atmosfére. Tohtoročná jeseň si jednoznačne na rozlúčku zaslúži mini album a ja vám dnes jedno ukážem

Na začiatku bola Instagramová inšpirácia, ktorá sa mi zapáčila tak som sa do toho pustila. Na biely papier som si nakreslila list (po pár pokusoch sa podaril ideálny tvar aj veľkosť) podľa tejto predlohy som si povystrihovala listy so vzorovaných papierov z kolekcie ZLATÝ PODZIM a BABÍ LÉTO (prvá a posledná stránka je z hrubšieho kartónu).




Konečne som využila kliešte na diskovú väzbu a album osadila na dva plastové krúžky (veľkosť S). Výhodou tejto väzby je, že môžete listy dodatočne pridávať príp.vyberať. Aby bolo album z vrchu chránené použila som na prvú stránku priesvitnú acetátovú fóliu


Základ som mala pripravený a mohla som prejsť na tú zábavnejšiu časť, naplniť a ozdobiť jednotlivé listy. Na zdobenie som použila hlavne výseky, samolepky a vystrihnuté motívy so vzorovaných papierov. Všetko pekne doplnila jutová stuha, ktorú som mala kúpenú a ležala na stole (tak prečo ju nepoužiť). 






Po pár hodinách bolo album na svete. Snáď sa vám bude páčiť, ja som rada, že som sa do toho pustila a mám naše jesenné zážitky zaznamenané pekne spolu.





A aby ste si mohli album detailnejšie pozrieť a prelistovať mám pre vás krátke video.

Ďakujem za váš čas a ja sa idem pomaly pripravovať a ladiť na vianočné tvorenie. Vidíme sa zase na budúce. 


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover