pátek 17. listopadu 2023

Princezna, dýně a ZLATÝ PODZIM / ALENA

Krásný sváteční pátek. Venku začal ten pravý sychravý podzim a tak i já mám pro vás layout s podzimní tématikou. Vzhledem k tomu, že na fotkách hrají prim dýně, bylo jasné použití kolekce ZLATÝ PODZIM. Ten se dýněmi jen hemží. 

Podkladový papír jsem si ve středu vyřízla a přikryla ho seřízlou bílou čtvrtkou se strukturou. Pokud děláte obdélníkový layout s barevným okrajem doporučuji si pořídit čtvrtky 8x11,5 inch. Budete tak mít menší odpad, než když řežete třicítkovou čtvrtku.



Ze zbytku jsem si nařezala stejné proužky cca 2inch široké a dlouhé, jak mi dovolil papír. Na jednu stranu jsem nanesla lepidlo a papír ohnula v půlce, tak aby vznikl oblouček. Vzory jsem střídala a nalepila pod fotku



Aby mi frázové samolepky držely pěkně tvar a nekroutily se podle podkladu, podlepila jsem je čtvrtkou a vystřihla. Jsou pak z nich spíš takové výseky. Ty jsem následně rozmístila na ohnuté čtvrtky. Přidala několik dýní a dalších výseků. Nakonec jsem zkombinovala velkou a malou abecedu na titulek



Celkově mě překvapilo, jak rychle jsem stránku slepila. Doufám, že jsem vás k nějaké další inspirovala a nezapomenete se nám pochlubit. Užijte si prodloužený víkend a mějte se krásně


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover