pondělí 20. listopadu 2023

ZLATÝ PODZIM a zavěšené listí / MIRKA

Krásný den všem! Zimazačíná vystrkovat drápky (aspoň u nás na severu už trošku sněžilo), ale pořád je podzim, barevno a taky sychravo. Takže dnes mám pro vás stránku právě ze ZLATÉHO PODZIMU. Zimy si užijeme ještě dost, slibuju ;) 


Stránku s girlandou na které jsou pověšené listy už jsem kdysi dělala, ale to mě neodradilo od toho, abych si ji udělala znovu. Samozřejmě malinko jinou. Nemůžu si pomoct, ale ty barevné listy a žaludy to ve mně nějak vyvolávají, že bych si je chtěla všude rozvěšet. Doma by z toho byl nepořádek, tak jsem si je pověsila aspoň na stránku. Letos jezdím autem pro syna do školy jinou trasou než obvykle a tak je pro mě na této trase vše neokoukané. Když stromy začaly hýřit barvami už mi to nedalo a musela jsem si ty barevné aleje vyfotit a do alba si je dám na památku



Na pozadí stránky jsem použila tři různé vzorované papíry z kolekce. Teda nejprve byly jen dva, ale ten světlý hodně splýval s podkladovou bílou čtvrtkou a tak jsem přidala ještě třetí. Papíry jsou zastřihlé do ledabylé vlnovky a ten horní jsem podlepila pěnovou páskou pro 3d efekt. No, na fotce to není moc patrné, ale uvádím pro pořádek :) 



Vyšívat jsem tentokrát nevyšívala, provázek je na stránku jen přilepený v několika místech. Na lepení provázku používám glossy accents (neboli jak říkají scrapařky - glosík). Ten provázek drží opravdu pevně a po zaschnutí zprůhlední a není vidět


Zavěšení listů a ozdob na provázek je za odměnu. A těch kombinací co může vzniknout! ;) Pár výseků jsem podlepila pěnovkou. Je to jen takový detail, ale mně se líbí. Mám pocit, že je to jako doopravdy, když se girlanda pohupuje a některé ozdoby jsou blíž a některé dál



Pěnovou páskou jsem podlepila také velký nápis PODZIM. Na dolní část stránky jsem přidala ještě malý shluk výseků a samolepek, aby nebyla dolní část úplně prázdná. No a nakonec jsem přidala ještě pár cákanců černou akvarelovou barvou



Journaling jsem tentokrát nepsala, nějak se mi tam nikam nehodil. Pak jsem si vzpomněla na trik od Annie, schovat ho pod fotku. Jenže jsem od lepení musela odběhnout k dítěti a úspěšně na to zapomněla a list pak nalepila:) Tak příště snad :) Mějte se moc krásně, užívejte ještě podzim a příště se budu těšit už s inspirací z vánočního kolekce ;) 



POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

2 komentáře:

  1. Milena Kouřilová21. listopadu 2023 v 11:31

    Miri, to je úžasná stránka. Vymazlená do posledního detailu. 👏❤️🍂💨

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover