pondělí 13. listopadu 2023

ZLATÝ PODZIM a podzimní girlanda / ADÉLA

Odpoledního světla už je čím dál méně, což poznáte i podle dlouhých stínů na fotkách mojí poslední stránky do rodinného alba. Delší večery a sychravé počasí mě o to více láká k tvoření. Být doma, ponořit se mezi papíry a fotky, které ještě v albu nejsou a skoro bych zapomněla, že je mám

Nechtělo se mi vymýšlet velké složitosti nebo si hledat inspiraci a nastřihla jsem jen pár kartiček do tvaru vlaječek a udělala podzimní girlandu.


Praporky můžou být k provázku přilepené nebo udělejte dírky a zpevněte průchodkami


Ze zbytku papíru si můžete vystřihnout podzimní motivy, podlepit pěnovou páskou a přidat další vrstvu. Stejně tak podlepujte i vlaječky, aby se jejich konce mírně nadzvedly.


Nikdy jsem moc nepoužívala samolepky, přišlo mi, že se hodí spíš do diáře. V poslední době po nich ale sahám celkem často. Mají menší a jemnější obrázky a krásně doplní všechny papírové projekty.


A jak jste na tom vy? Ještě tvoříte v barvách podzimu nebo už se ladíte na vánoce?

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover