úterý 19. srpna 2014

Inspirace - Vzkaz v láhvi!

VZKAZ V LÁHVI
Pavlína

Děláme to všichni, když jedeme k moři. Vozíme písek, kamínky, mušličky, náramky... Ale co pak s tím? Viděla jsem milý nápad, jak "archivovat" větší 3D předměty, které nám do alba prostě nevejdou. 


Dnes si tedy vytvoříme "Vzkaz v láhvi" o tom, kde jsme byli letos na dovolené. Až jich bude na poličce víc, to bude teprve paráda...

BUDEME POTŘEBOVAT:



fotku
lahvičku s pěkným stylovým víčkem (ta moje je cca 12 cm vysoká)
drobnosti dovnitř: písek, kamínky, mušličky, mince, hoďte tam třeba i náramek, který už příští sezónu stejně nosit nebudete nebo ústřižek z bavlnkami opleteného copánku
provázky a štítek

POSTUP

1. Nejdřív si upravte fotku. Velikost udělejte takovou, aby byla fotka v lahvičce trochu stočená do obloučku. Podlepte ji stylovým papírem, aby byla kartička hezká i zezadu. 

2. Natvarujte kartičku s fotkou jakoby do ruličky a vložte ji do lahvičky. Umístěte další ozdoby, které mají být zvenku dobře vidět.


3. A pak už jen dekorujte náplň před i za fotkou. Možná vám to chvilku zabere... Kdo přivezl písek, bude to mít jednodušší :)


4. Vyrobte si visačku s nápisem a ozdobu okolo víčka.


5. A máte hotovo...už jen vybrat tu správnou poličku. 

6 komentářů:

  1. Krásne oblečené spomienky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je úúžasný nápad!!! Presne pre mňa. Zatiaľ som robila len malinké na dekoráciu na albumy, ale uuurčite si po dovolenke urobím aj hentaké väčšie, paráda ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní, zrovna se mi to hodí a snad s tím i potěším! Děkuji za skvělý návod!
    ...písek mám ;-))
    Kamča

    OdpovědětVymazat
  4. Holky díky, ten nápad jsem viděla kde jinde než na Pinterestu, ale měli tam víc fotek a víc věcí v obr-láhvi. V té menší mi to přijde milejší a taky praktičnější - určitě jich budu mít víc z dalších dovolených.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý nápad na dárek! :) Díky!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover