neděle 26. března 2017

PLANNER DAY

ALENA
Dneškem se i já přidávám do party „travelbookářek“ k Janě a Silvii. Objednala jsem si ho beztak jen díky jejich článkům a na cestu do Irska musel jet prostě se mnou. Navíc, jak mnozí z vás ví, jsem stejně jako Silvie majitelkou Instaxu (určitě ho má Silvie jen díky mě: D), tudíž jsem nemohla jinak. Původně jsem měla v košíku zelený, ale shoda okolností tomu nahrála a nakonec mi doma přistál fuchsiově růžový (stejný jako má Jana).
 
Už 14 dní před odjezdem jsem si doma vyrobila sešit. Chtěla jsem pevnější stránky, než které jsou v originál sešitu a navíc jsem věděla, že bych je všechny nepopsala. Vše jsem dělala s dopomocí únorového Page kitu, který mi k Irsku seděl perfektně! Sešit je jen ze čtyř listů, neboli má 18 stránek. Jako vnější obal jsem využila papír z kitu s velrybami a přes něj ještě s mývaly. Nějak jsem se nemohla rozhodnout jen pro jeden. 
 
 
Nyní už k samotnému travelnotebookování. S sebou jsem toho opravdu moc nevezla. Navíc jsem měla jen batoh, tudíž by to ani nebylo kam dát. V KPZ bylo datumové razítko, 4 washi pásky, dvě roller lepidla, pár per na psaní, cestovatelské kartičky od Lucky Š. (ale jen ty 3x3), ozdoby z Page kitu a spousta výstřižků, které jsem si udělala ještě doma. Chtěla jsem mít ladící ozdoby a protože nevlastním Big Shot, vše jsem si doma stříhala. Jako šablonu jsem použila negativ z výseků, co byly v kitu. Především kolečka, šestiúhelníky a erby. Nakonec jsem toho měla zbytečně moc, protože jsem měla stránky polepené papíry z kitu a ozdob se už nevešlo tolik nebo jako celek to působilo přeplácaně i na mě. A to už je co říct. 
 






 
Na pár stránkách mám několik „odklápěček“, protože občas bylo místa málo a já se těch lístků na vlak či autobus nemohla vzdát. Kdy jindy je použít než v travelbooku. 
 


 
Jako poslední fotku pro vás mám jednu z procesu. Nejčastěji jsem lepila v posteli nebo ve vlaku. Nevýhoda vlaku je, že se klepe a i písmo je pak rozklepané. Jsem zvědavá, zda to za pár let vůbec přečtu. 
 
 

15 komentářů:

  1. Alčo, máš to krásné! Těším se na živo.

    OdpovědětVymazat
  2. V pátek jsem viděla na živo a je to moc krásné! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super Álo, moc se Ti deník povedl, krásný ... a přišlo mě vtipné, že jsi měla hooodně ozdob, že i na Tebe toho bylo moc ... super, jsi šikulína ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se tak stane..😁 Aspon mi zbyly na jine projekty..dokoupila jsem totiz papiry z kitu a pojedu dalsi veci do PL 🙂

      Vymazat
  4. Krása, nádhera, super !!! Škoda, že je těch stránek tak málo, nebo byl krátký výlet? :)
    Máš to opravdu moc hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájí bylo to jen pět dní, takže je opravdu jen takhle krátký. Vidíte všechno..:D..ale neboj, plánuji ještě stránku v PL a pak extra albíčko :-)

      Vymazat
  5. Ali, už jsem ti to řekla v Praze, ale musím znova- je úžasný! Mám teď v hlavě nějak moc brouků najednou, Vy inspirátorky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, kdybych Ti měla vyprávět o všech svých broucích a plánech..:D:D...děkuji :-*

      Vymazat
  6. Ali moc krasny!!!!! Chci se jeste zeptat, jak planujes denik archivovat? Vyndas sesitek a ulozis samotny a do desek udelas novy nebo to budes mit cele jako jednorazovy denik? Moc se mi notebook libi ale porad premyslim,jak bych se s timhle dilematem popasovala. Diky Kaja

    OdpovědětVymazat
  7. Kaji dekuji..jee to bych se doplatila, kupovat porad novy..��..sesitek vyndam a bude skladovany samostatne, nejspis mu spichnu nejakou kapsu, aby se mi neosoupal z venku, ale to jeste nemam uplne promyslene. Rozhodne desky TB budou slouzit na dalsi vylety a projekty! ��

    OdpovědětVymazat
  8. Ali moc pěkné počteníčko! :) Vypadá to dobře, láká ke čtení a prozkoumávání!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover