pondělí 17. prosince 2018

PRODUKT PAPERO AMO - December Daily v TN od ANNIE

Přeju ti krásné pondělí. Toto je ještě pracovní, plné shonu a příprav, ale taky těšení se na pondělí příští, jjj, kdy už mě osobně bude jedno, jestli jsem stihla umýt okna a vypulírovat domácnost. Budu se jen těšit z celého dne, ochutnávat cukroví, sledovat mé oblíbené pohádky se sklenkou vína (nejlépe) a hrát si s dětmi. 
 
Pro toho, kdo si našel v tom humbuku chvilku na dnešní článek, mám dneska jak jinak než vánočně laděnou inspiraci. Holky to s těmi vánočními přípravami vzaly opravdu poctivě a postupně od listopadu nás zásobovaly jednou krásností za druhou. ML kit listopad-prosinec, Vánoční card kit, prosincový Page kit a Extra kit a spoustu dalších vánočních novinek. Opravdu jsem odolávala (vánočních zásob má opravdu hóóódně). Vlastně jsem ani nepočítala s tím, že bych měla v prosinci čas něco tvořit, protože mě čekal nástup do práce po mateřské na plný úvazek, uf.
 
No, to bych nebyla já, samozřejmě jsem nakonec neodolala a něco „málo“ si hodila do košíku.
 

Nakonec jsem se nechala zlákat zapáleností ostatních holek a začala tvořit svůj třetí December Daily. U Ivky jste mohli vidět tady. Rozhodla jsem se pro svůj oblíbený formát TN, ale abych nebyla svázaná deníčkem, vytvořila jsem si album, do kterého si můžu vložit stránek podle libosti. Je super, že můžu vložit i různé výseky, fólie a další interaktivní prvky. 
 

Snad velikost kroužků bude dostačující. Vybrala jsem tu střední, u holek v obchůdku najdete tu.
 
Tak a teď už přestanu psát a nechám tě nakouknout na těch pár stránek, které jsem zatím stihla. 
 



První 4 prosincové dny jsme s Robertem vyrazili na dobrodružný trip Izrael – Jordánsko, juch. Po x letech opět obuli toulavé boty. Honzík a Zuzka se těšili k babi a dědovi a já, že budu mít Robču jen pro sebe. Víc ale nebudu prozrazovat, to bude obsahem některého z budoucích článků.
 






Děkuju, že sis našla čas na čtení mého článku a doufám, že tě alespoň trošičku vánočně naladil. Přeju ti opravdu krásné a kouzelné Vánoce plné smíchu a rozzářených dětských očí, plné láskyplných objetí a rodinné pohody.

7 komentářů:

  1. Aničko, to je krása! Tolik krásných detailů! Koleda je skvělý nápad. Vyprávění z Izraele bude jistě pecka. To vellum! Ta omotaná 5! Prostě super! Moc se těším na pokračování! Když už sama zase nic nenalepím, jsem ráda, že si to mohu užít s vámi ... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani, to je taková nádhera! A ten výlet do pouště k tomu! Drží palce v práci, věřím, že vše zvládneš! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Další pecka na světěěě 👍😀 moc fajn vychytávka s knihařskými kroužky a celým TN deníčkem. Těším se na pokračování

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Tak to je fakt skvělé! Těším se na pokračování! Já taký mám ráda TN, ale trochu mi vadí ten daný počet stránek. (Zatím jsem udělala pár prvních stránek a zbytek je popsaný tužkou, co tam má být a několikkrát škrtnutý, že něco jiného, abych zaplnila celý TN). Chvíli jsem se slintala nad 3x8 albem s kapsama u Ali Edwards, ale vůbec mi nenapadlo, že bych mohla zkusit vytvořit něco takového. Tak moc děkuji za inspiraci, příští rok to asi pojmu tak, pokud se v Čr náhodou neobjeví ta 3x8 alba. Můžu se zeptat - z čeho je obal? Polepený karton? A jak je to, když chci někam dát kroužky - je nutné je něčím zpevnit? Dívám se, že občas jsou tam kovové kroužky a občas papírové.. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano album je vyloženě karton polepeny papírem a v místě, kde probíhají kroužky jsem dala pruchodky, vypadá to víc upravene a i to chrání papír před trhanim. Potom už jednotlivé stránky stačí jen jednoduše proderavet a buď zpevnit papírovým kroužkem, nebo nechat tak. Záleží jak často se bude v albu listovat:-) těším se na tvoji inspiraci

      Vymazat

Pin It button on image hover