sobota 15. prosince 2018

MY LIFE KIT projekty - ALENA

 
Krásnou sobotu. Nevím, jak u tebe, ale u nás dneska sněží. Trošku. Konečně jsem si vytiskla nějaké ty skoro podzimní a skoro vánoční fotky, a tak ti mohu ukázat další inspiraci z My life a Extra kitu. Sice stále nemám dohnaný skluz, který vznikl stěhováním, ale ten kit mě prostě donutil všechno to přeskočit a vrhnout se na aktuálnější týdny. Věřím, že ten zbytek se poddá během Vánoc, včetně DD alba. 
 
První týden, který ti dnes ukáži, začíná jen poloviční stránkou designu A. Úvodka vznikla použitím dvou kartiček. Jedné 4x6 a druhé 3x4, ze které jsem vyřízla kalendář a nalepila do modrého čtverce, který byl na té velké. Stabilo fixem jsem označila dny, dozdobila pár výseky a červenou velkou abecedou nadepsala týden.
 
Jediný journaling je na malé kartičce s listovou girlandou, já prostě nemám moc co psát. Přijde mi, že ty fotky s popisky vypovídají víc, než nějaký delší text. Uvidíme za pár let, jestli si díky fotkám vzpomenu. Girlandu s listy jsem použila i na fotce s Esmé, jen jsem ten velký výsek trochu nastříhala nebo z něj listy odstřihla úplně. Jsem barbar!
 
Druhá půlka týden je v designu D, po dlouhé době jsem ho vytáhla. Přijde mi, že je nejmíň oblíbený, ze všech možných designů. Možná je to tím, že fotek na výšku člověk foťákem moc nedělá, ale já převážně fotím mobilem a tam naopak těch fotek na výšku je většina. Netisknu je ve velkém formátu 4x6, ale jen 3x4. A zrovna tyhle fotky jsou do „Déčka“ super. Sice spotřebujete spoustu kartiček, ale nemáte stránku jen fotkovou. Já jsem si zde pomohla bílými kartičkami, které PA prodává už nařezané. 
 
Opět jsem kombinovala velkou a malou abecedu a doplňovala vhodnými frázovými samolepkami. Ty tři lístečky, které jsou před žlutým štítkem, jsou z girlandy, kterou jsem rozstříhala, jak jsem psala výše. 
 
Bílé kartičky jsem v prvním případě přelepila washi páskou z kitu a v druhém nechala úplně čistou, ale naopak udělala shluk ozdob pod výsekem. Ty lístečky jsou tak něžné, že bych jich mohla mít milion a pořád by to málo.
 
Další stránka a náš další týden. Tentokrát už začínal o víkendu prosinec, a proto jsem i podle toho volila ozdoby. Notnou měrou k tomu i přispěly dvě akce, které už byly ryze vánoční. A navíc v sobotu byla venku bílá pokrývka. Opakuji design D, protože se jedná hned o navazující týden. Opět jsem si vypomohla bílými kartičkami, ale tentokrát jsem si je doladila díky rozřízlé celovzorované 3x4. 
 
Na úvodku jsem jako dominantní prvek použila výsek „Týden“ a číslo jsem napsala malou abecedou, tentokrát slovy bez číslic, datumové razítko a dalších pár výseků a frází. Velký výsek z extra kitu „zima už klepe na dveře“ jsem použila u fotky, kde mi na čelním skle v autě vznikla jinovatka, když jsem použila ostřikovače a ještě v něm byly zbytky bez nemrznoucí směsi. Byla to pěkná podívaná, jak to hezky mrzne, ale musela jsem počkat, než mi ono zase „odmrzne“ a já mohla vyjet. Výsek jsem ještě podlepila oboustrannou 3D páskou, kterou teď holky prodávají ve velkém kotouči a to je ryze praktická věc. 
 
Fotka, která odstartovala opětovné použití stejného materiálu jako u předešlého týdne, je ta s kakaem a marshmallow. Protože jsem potřebovala použít ten výsek s horkou čokoládou a stejně tak ty frázové samolepky. 
 
 
Poslední strana je celá z bílé čtvrtky a dvou rozstříhaných kartiček. Ty pruhované se mi líbily, ale v celku to bylo trošku moc, a tak jsem řezala a řezala. Díky tomu mám hned čtyři další s obdobným vzorem. Opět je tu journaligu pomálu a o to víc filling cards. 
 

Na tuto stránku padly ještě další 3x4, z kterých jsem vystřihla medvídka, hvězdičku a ořezala tu, v které byl napsaný prosinec. Styl zdobení je pořád stejný, byla jsem zajetá z první dvoustrany a moc jsem ho neměnila. Jen u hvězdičky, jsem na čtvrtku dokreslila pár dalších vánočních kouliček. 
 
Teď když na ty fotky koukám, vidím, že i přes veškerou snahu jsou některé lehce máznuté. Omlouvám se, ale to pošmourné počasí mi dává zabrat. Měj krásný víkend.

2 komentáře:

  1. Ali já se kocham, tolik detailu a propracovaných kartiček. Moc se mi líbí jak jsi zachumlana v sále, s tím medou to sedí 😂👏 no a konečně vidím v akci obě dve červené abecedy spolu. Já se je pořad bála kombinovat, ze mají jiný odstín, ale vypadá to moc dobre

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné Alenko, veselé a krásně vánočně laděné ...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover