čtvrtek 6. prosince 2018

CARDMAKING DAY - VALIKA

Ahojte,
dnešný cardmaking nebude o nejakej prevratnej technike. Skôr to bude také pripomenutie, že pečiatkové podušky sú pri tvorení pohľadníc nenahraditeľný pomocníci. 
 
Jedna z najobľúbenejších techník je ink blending. A ink blending nemôže existovať bez emboss resist. Lekcie angličtiny, čo ? :) Jeden obrázok a všetko vám bude hneď jasné. 
 
Využila som to aj na druhom obrázku. Vzory si vytvoríte pomocou bielehoembosingového prášku a hubkovým aplikátorom nanášate farbu na papier. Perfektne sa s tým vytvára ombre efekt. Ten som využila na ďalšej pohľadnici. Postupujete od najtmavšej farby k tej najsvetlejšej resp. k bielej.
Zavŕšite to tým, že nadpis opečiatkujete tou istou pečiatkovou poduškou takže všetko krásne ladí a potrebujete len 1 podušku, takže vhodné pre všetkých. 
 
Ideálne aj na prepájanie farieb a vytvorenie netradičných farebných kombinácii.
 
Chcela som len zdôrazniť, že môžete využiť všetky typy podušiek, ktoré máte doma po ruke. Fungujú pigment, dye, oxides a ak máte doma pečiatkovaciu podložku tak aj distress inks.  
 
Veľmi som sa snažila skamarátiť s Nuvo crystal drops, ale nejako mi to ide ťažko :) O to viac, keď mi robia neplechu. Chcela som to odstrániť, ale ukážem vám pravdu. Pri poslednej bodke moja fľastička vyprskla a celú mi ju zničila. Ešte som na nich nezanevrela, ale ide to ťažko. Nie ako našej Adelke, ktorej to vychádza krásne a vždy. 
 
Ja sa priznám, že som pri tvorbe týchto pohľadníc využila Oxides. Chcela som vyskúšať čo najviac, aby som zistila či sa mi oplatí investovať do novej línie podušiek. No čo vám poviem, sú super. Postupne rozširujem a neľutujem. Ich výhodou je aj pečiatkovanie na tmavom podklade. Tak som skúsila môj milovaný kraft.
 
Dúfam, že sa vám dnešný návod vytvorený štýlom - v jednoduchosti je krása - páčil. Možno sa vám bude hodiť v tomto predvianočnom období. Prajem krásny zvyšok dňa, Valika

8 komentářů:

  1. Krása Vali! Bílý emboss miluju a tento čistý styl...však se známe 😁😘❤

    OdpovědětVymazat
  2. krásné- mně zaujalo toto: Fungujú pigment, dye, oxides a ak máte doma pečiatkovaciu podložku tak aj distress inks. Mám v zásobě 98 % razítek distress inks, někdy se mi výtvory vůbec nelíbí, barva je jakoby rozpitá, není to hezky oražené. Jaké druh razítek je použitý např. na těchto přáníčkách? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj petka. dakujem za koment aj otazku. takze ja som na tychto vsetkych pouzila distress oxides. tie maju tu vyhodu, ze sa s nimi nielen dobre blenduje ale aj peciatkuje. su vsak matnejsie a hutnejsie ako distress inks, tie su take transparentne. distress inks primarne nie su urcene na peciatkovanie. to si musime ozrejmit hned v uvode. mozno aj preto nemas najlepsie skusenosti. maju vela inych dobrych vlastnosti ale ostry ostlacok to nie je. avsak pocas mojho experimentovania sa mi podarilo docielit dobry vysledok vdaka stamping platform. ja mam MISTI ale dievcata predavaju tu od Tima HOlza a aj ta je dobra. Stačí len ľahký odtlačok ale zopakovaný 3x a výsledok je ovela lepší. Ak hľadáš skvelu ciernu peciatkovu podusku tak nic sa nevyrovna Versafine Onyx Black ink alebo jej vynoveny verzia Versafine Clair nocturne black ink. Mojim zamerom pri tej konkretnej pohladnici bolo docielit dokonalu farebnu harmoniu pouzitim jednej podusky. Dufam, ze som ti pomohla. Keby nieco pytaj sa dalej. Este raz diky :-****

      Vymazat
    2. Absolutne nemáš za čo 😘

      Vymazat
  3. Vali, čo ti napísať? sú super úplne všetky! a aj keď chápem tvoje sklamanie nad malou nedokonalosťou, mne asi najviac páči práve tá zeleno-červená pohľadnica ... alebo možno rovnako s tou prvou ;)... alebo - perfektné sú všetky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. si zlaticko dakujem. ja viem, ved v podstate aj mne sa najviac pacila ta zeleno-cervena a nastavalo by to kazdeho a vzdy. aj pri pohladnici ktora by sa mi nepacila :))) este raz diky, si poklad :-****

      Vymazat

Pin It button on image hover