sobota 22. prosince 2018

OLDIES but goodies - December Daily 2017 podle VALIKY

Ahojte, nie nepomýlila som sa. Áno práve som dokončila svoj december daily 2017 a viem, že by som mala radšej pracovať na aktuálnom roku. Mne sa však veľmi páčili minuloročné vianočné kity z dielne PA a nemala som čas ich vyskúšať minulý rok, tak som sa do toho pustila teraz.
Po dlhej dobe a možno aj prvýkrát (???!!!) to bol čisto Project life projekt. Pre mňa je to nové, preto prosím o zhovievavosť všetky PL majsterky, ktoré sú v rodine PA. Viaceré veci môžu byť pre vás samozrejmosťou a pre mňa novinkou. Všetky drevené ozdoby som lepila na stránky, nie na papiere resp. kartičky 
 
Minuloročné projekty boli inšpirované úžasnou kolekciou December Days od Pinkfresh Studio a veľa som využila aj ich origi ozdoby. Puffy nálepky sú mojou novou závislosťou :)
 
Priehľadné nálepky vločiek a hviezdičiek ma zachránili niekoľkokrát. Hlavne to pomohlo vykompenzovať, keď niečo nebolo vycentrované.
 
Aj drevené gombíky som lepila na stránky.
 
Snažila som sa zakomponovať aj niekoľko priehľadných kapsičiek. Vždy som našla symetrické ozdoby, ktoré som nalepila na acetátové fólie z oboch strán.
 
Minulý rok toho bolo veľa a nevyhla som sa ani chorobe. Vtedy som zvolila veľmi striedme zachytenie jednotlivých dní, kde som si vystačila s jednou fotkou a 1 kartičkou na 1 deň. 
 
Boli však aj dni, kde 1 kapsička nestačila a použila som aj prídavky.
 
Inšpiráciu som hľadala aj u Ali Edwards, veď u koho iného ak nie u zakladateľky tohto nápadu, ktorá miluje veľké fotky. V tomto albume som využila len veľké kapsy, ale budúci rok ( rozumej aktuálny :-))) sa pustím aj do väčších. Uvidíme. Každopádne do kapsy 6x8 pasujú fotky rozmeru 15 x 21 cm. Sú trošku menšie, ale nie veľmi a je to štandardný rozmer, ktorý si necháte vytlačiť vo fotolabe bez väčších problémov.
 
Využila som aj staršie zimné kity z dielne PA, tento je asi rok 2015? A nadpisy sú dokonca z nevianočných kitov. Využije sa všetko.
 

Väčšinou je všetko jednoducho zdobené, ale aspoň 1 kartičku som ozdobila trošku viac.
 
Využila som aj baliaci papier s mašličkou, v ktorej som mala zabalený darček.
 
Jeden z najmenej využívaných nástrojov v mojom scrapbookovom arzenále je fuse tool. Avšak ja ten strojček milujem. Super vec.
 
Tie prilepovacie photo flip pockets sú skvelá vec. Už som si dokúpila nový balík 4x6, ostatné zatiaľ neviem využiť.
 
Ak by som mala zhrnúť moje pocity a dojmy, tak najviac ma baví lepiť veci priamo na fotky a na vonkajšiu stranu kapsy. 
 
Súčasťou albumu sú aj pohľadnice, ktoré som dostala. Prikladám dôkaz, že PA šéfky vedia vytvoriť krásne pohľadnice. Skvost, ktorý je dokonalý a musí byť zdokumentovaný.
 
Vytvorila som aj video. Prosím o zhovievavosť. V rámci šetrenia našich firemných výdavkov sme skončili s platením licencie na program určený k editovaniu videí. V skratke - skúšala som 2 programy a trošku sme tu bojovali, ale video je hotové :) 
 
VIDEO
Musím sa priznať, že tvorenie PL je veľmi náročné, ale je to krásne a ja sa neviem dočkať ako zdokumentujem, aj minulé roky a hlavne tento rok. Letošní Merry days je úžasná kolekcia. Mojím jednoznačným favoritom sú vellumové kartičky z dielne PA, ktoré dokonale ladia práve s Merry days a tým pádom aj s vianočným card kitom. Bohužiaľ ja musím začať s fotkami, a tak si užívam tento adventný čas. Po rokoch sme nemali až tak veľa roboty a stihla som konečne napiecť aj perníky. Proste super. 
 
Prajem vám krásne Vianoce, úžasný oddych, skvelý čas s rodinou a priateľmi a vidíme sa v roku 2019. 
 
Valika
PS: Neviem či by o to bol záujem, ale ak by ste chceli môžem napísať článok ako postupovať ľahko pri tvorení DD. Ak by vás to zaujímalo, tak píšte do komentárov :)

6 komentářů:

  1. Super článok. Ja som objavila krabicu, kde som mala nachystané materiály na minuloročný December Daily. Uvažujem, že by som ten minulý rok predsa len spravila (mám viac materiálu, akcií aj fotiek - fakt som sa poctivo pripravovala - a nakoniec z toho nič nebolo ...) a povzbudilo ma, že nie som sama. Uvítala by som ten článok o DD, aby to šlo ľahko a rýchlo. Myslela som, že najlepšie je tvoriť priebežne, ale neviem, či to niekto pred Vianocami stíha. Niektorí si album predpripravia - ale čo keď vám neladia fotky s vopred pripravenou stránkou? Takže za mňa článok o DD a nejaké tipy a triky - určite áno. Andrea T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejka ďakujem ❤️ píšeš mi z duše. Ja tiež nestíham počas a tiež najprv potrebujem fotky. Nevidím dôvod prečo si neurobiť článok aj o rok neskôr. Náramne som si tvorenie užívala. Pripomenula si všetky dôležité momenty. Ďakujem za povzbudenie pripraviť článok 😘😘😘

      Vymazat
  2. Vali, krása a určite článok napíšu, nutné ho potrebujem. Chystám sa na DD už 2 roky a nič ... priebežne to nedávam. Takže sa teším na tvoje rady! Užijte si krásne sviatky! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem. Tak ja teda niečo vymyslím 😉 DD v tvojom podaní bude uzasnost, to musíš dokončiť 😘😘😘💗💗💗

      Vymazat
  3. Sobí ponožky a ty obří červený čísla! Nejvíc <3

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover