čtvrtek 18. dubna 2019

MY LIFE KIT projekty / PETRA

Krásné čtvrteční ráno přeji! Dneska mám pro vás další tři stránky z našeho rodinného PL alba. Doťukla jsem loňský rok, takže se můžu konečně vrhnout na ten letošní…


První stránka, která vznikla z aktuálního MY LIFE KITU je z přelomu února a března, kdy už se konečně udělalo venku hezky. Mohli jsme jít na hřiště i vyzkoušet novou motorku…



Na úvodní kartičku jsem použila velkou abecedu, kterou jsem z jedné strany obtáhla tenkým fixem, písmenka tak dle mého názoru lépe vynikla. Taky zde našly místo kolečka – jedno vyříznuté z BS, jedno samolepkové a jedno s dinosaurem. Samotných výseků dinosaurů mi moc nezbylo, většinu jsem použila do minialba, které jste mohli vidět tady.


V tomto týdnu se toho událo hodně, ale kvůli množství fotek už mi nezbylo tolik místa na journaling. Rozhodla jsem se tedy na jednu kartičku sepsat jen heslovitě, co se který den dělo. Občas to tak píšu i když si třeba úplně nepamatuju detaily daného týdne.


Abych na stránku přeci jen ještě nějaké dinosaury dostala, použila jsem velkou kartičku. Z původních čtyř dinoušů jsem kvůli fotce nechala koukat jen dva, další dva jsem zakryla zeleným odstřižkem. Barča dlouho nechtěla na ničem jezdit, až letos se odhodlala a začala drandit na motorce. Náš táta je vášnivý motorkář, proto nápis ,,To musíme oslavit“!


Na následující desátý týden jsem sáhla po stejné kartičce, jako Ivča v jejím PLku. Většinou jako úvodky dávám 6x4, ale tentokrát jsem měla hodně velkých fotek, tak jsem se musela spokojit s malou kartičkou. Tyto měsíční ,,ala kalendář“ kartičky mám ráda a ještě se mi nestalo, že by mi z nějakého kitu zbyly.  


Do první kapsičky jsem dala velkou kartičku, na které byly s dinosaury ještě řádky. Můj psací stroj má ale jiné řádkování, takže tyto kousky na journaling nepoužívám. Řádky jsem tedy zakryla fotkou a nechala jen dinouše na okraji.


Přistáli tu i poslední dva výseky s dinosaury a velká abeceda. K tomuto kitu se mi hodily i sešívačkové sponky. Přišlo mi to všechno takové industriální.  Jo a - matky pochopí - konečně spíme BEZ DUDU! 


Tuto stránku jsem lepila s odstupem času od předchozích dvou a musím říct, že mě bavila nejvíc. Možná mě nakopl i fakt, že už nebylo moc materiálu a tím pádem byla větší výzva, vytvořit něco super.



Z kitu mi zbyly pouze dvě velké kartičky, které ale barevně neladily k fotkám z tohoto týdne. Proto jsem tady do dvou velkých kapes slepila vždy dvě malé kartičky k sobě. Jedna přistála hned jako úvodní. Vytáhla jsem také malou abecedu z černobílé kolekce, které jsem si naštěstí udělala velkou zásobu. Je skvěle univerzální a hodí se kamkoliv. Druhou velkou kartičku jsem vyrobila ze dvou malých se stejným geometrickým motivem.


Až jsem měla nalepené, zjistila jsem, že jedna kapsa zůstala úplně prázdná. Dodnes nevím, jak se to stalo, protože si všechno vždycky chystám přímo na fólii. Sáhla jsem tedy po černobílé kolekci a vytáhla bílou kartičku s černou šmouhou, kterou jsem doplnila nápisem SPOLU z velké abecedy. Užijte si prodloužený velikonoční víkend a třeba si i něco pěkného nalepte! 

2 komentáře:

  1. Baru se sponkama je k sežrání :) Taky už musím tento kit využít, přijde mi dost univerzální a díky dinosaurům správně ulítlý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už začíná dělat různé vlasové kreace, jak sobě, tak i nám :D jo dinosauři nejprve vyděsili, ale potom se s nimi lepilo skvěle a žádný mi nezbyl :)

      Vymazat

Pin It button on image hover