čtvrtek 14. března 2019

MY LIFE KIT projekty / PETRA

Když mi ve schránce přistál aktuální My life kit, byla jsem naprosto nadšená. Líbí se mi styl, barevnost, geometrické tvary, dinosauři, prostě všechno! Jediným zádrhelem je, že naši malou princeznu dinosauři zatím moc neberou. Takže jsem rychle přemýšlela, jak to vykoumat, abych je mohla použít… Naštěstí jsme byli nedávno s kamarády v rodinném zábavním parku Bruno. Ve znaku sice mají čápa a ne dinosaura, ale k těm všem barevným atrakcím mi tento kit pasoval. Takže jsem si vyvolala všechny povedené fotky ve velikosti 7,5 x 10cm a pustila se do toho.
 
Titulní stránku jsem měla v hlavě od začátku. Moc se mi líbil nápad naší Adélky – mrkněte tady, která použila laminovací fólii na své přáníčko. Dosud jsem měla laminovací fólie jen v šuplíku s věcmi, které jsem si před mateřskou přivezla z práce. Vytáhla jsem je a použila nejen na titulní stranu. Ale teď postupně.  
Do první kartičky jsem si vyřízla velký kruh. Pod něj jsem do fólie nachystala čtyři malé dinosaury a zalaminovala je. Stačilo pak jen už ji zastřihnout podle velikosti kartiček 6x4 a udělat dírky. Doplnila jsem také nápis složený z krásné abecedy. Jelikož je laminovací fólie průhledná, jde krásně vidět následující strana, kterou jsem pojala spíš jako podklad pro naše čtyři dinosauříky. Slepila jsem dvě modré malé kartičky, modrá se mi sem prostě hodila.
 
Na další stránku jsem použila kartičku, na které jsou dny v týdnu a neděli zvýraznila štítkem. Na tuto stránku přišla ještě malá kartička s linkami. Tyto kartičky normálně v Plku nevyužiju, protože mi linky nesouhlasí s řádkováním psacího stroje. Tady jsem se ale rozhodla psát journaling ručně. Místo zde našel i jeden POP – UP dinouš. Na protější straně jsem vytvořila kapsičku na další fotky.
 

Vlevo jsem na kartičku přilepila jednu odklápěčku s fotkami a doplnila abecedou, kterou jsem po jedné straně obtáhla tenkou černou fixou. Vpravo se nachází láska DINOSAURUS (nechtějte vědět, kolikátý je tento dinouš pokus!!!). Podle šablony jsem si ho obkreslila na kartičku. Na druhou stranu jsem napsala journaling a celého dinouše jsem zalaminovala. Potom jsem ho obstřihla tak, že na jedné straně jsem nechala větší část fólie, abych do ní mohla udělat dírky, druhou stranu jsem střihla přesně. 
 
Na další dvojstraně jsem použila černé bambulky, které jsem ukořistila v galanterii. Mám je ještě i v růžové a bílé barvě, takže je u mě určitě nevidíte naposledy. Na protější stranu jsem použila růžovou tečkovanou kartičku a přistál tu i další dinosaurus. Většinu kartiček jsem zpevnila kolečky. 
 
V albu našlo místo i pár fotek ve velikosti 10 x 15cm. Štítkem jsem zakryla ostatní návštěvníky. 
 
Druhého zalaminovaného dinosaura mám o něco radši. Povedl se na první pokus, i když se v laminovačce trochu zkroutil… Musím to ještě vychytat, ale určitě tento fígl ještě v budoucnu využiju.
 
Je o mně známo, že ráda vyšívám, tak jsem si spíchla alespoň kapsičku, do které jsem vsunula dvě visačky s fotkami. Jedna má na druhé straně journaling, jedna text písničky Horolezci, horolezkyně, horolezčata… 
 

Použila jsem i malé kartičky s texty.
 

Aby toho adrenalinu nebylo málo, vrhla jsem se i na scrapový vodopád. Původně jsem měla v plánu dát ho na šířku a do něj schovat fotky. Nedomyslela jsem ale, že by značná část přesahovala z alba ven, takže jsem ho celý musela otočit na výšku. Fotky jsem naštěstí neměla nalepené dopředu, takže jsem je dolepila spolu s ozdobami až nakonec. 
 
Na poslední stranu jsem použila karton, který jsem oblepila jen bílým papírem a přilepila kartičku s journalingem. Dírky jsem zpevnila průchodkami. 
Vždy mám raději, když si minialba můžu prohlédnout i na videu, nejen na fotkách. Takže jsem ho pro vás nachystala za asistence mamky. Končilo slovy – Jé, jsem to rozvázala. Nicméně mašličku jsme zase zavázaly a bylo hotovo.

 
Pochlubte se, jaké krásnosti z dinousařího My life jste vymysleli vy!

19 komentářů:

  1. Super! K zabavnimu parku se to skvele hodi☺

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné minialbum 😍 ta dvoubarevná mašlička k tomu super ladí. Odkud ji prosím máte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) tu mašličku už mám hrozně dlouho, byla to sada asi pěti variací a tuším z Kiku :-)

      Vymazat
  3. Bože to je úžasné. Toľko vychytavok to snáď ani nie je možné ???!!! Super. Najviac sa mi páči nápad s kartička i ako základ albumu. To rozhodne použijem lebo je to super nápad 💙👍😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali děkuju moc :-* už jsem pár alb takto z kartiček dělala a je to super rychlé :-D

      Vymazat
  4. Peti, je kouzelné! Všechny palce vzhůru! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, ňuňu 🤗 pěkné vychytávky s tou folií👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, no Adélka mě dokonale nakopla, samotnou mě to nenapadlo, je to super vychytávka že ;-)

      Vymazat
  6. Wow, wow! Miluju minialba a tohle je perfektní 😍 Ti dinosauři k tomu zábavnímu parku skvěle sednou (řekla bych i líp než čáp 😁) Moc se mi líbí využití laminovací folie. No a ten vodopád na konci... dokonalost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru moc děkuji, taky si teď libuju v minialbech a s těma fotkama z Bruna to byla jasná volba :-) díky ;-)

      Vymazat
  7. Peti ty si sa s tym paradne vyhrala😍 Napadite, vymazlene ako vy poviete. Super!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover