pátek 10. srpna 2018

CARDMAKING DAY - VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň, dnešný cardmaking bude o farebných papieroch. Sú krásne a vždy dokonale pasujú k aktuálnemu card kitu. Používam ich pomenej, ale tento krát to bude len o nich a o možnostiach ako ich kreatívne využiť.
Tieto papiere boli súčasťou júnového card kitu a boli dokonalé. Dokonalé leto. Veľmi preveľmi sa mi páčili a hneď som vedela čo s nimi chcem urobiť.
 
Áno, využiť veľké vyrezávacie šablóny na Big Shot.
 
Nemám ich veľa, ale sú super.
 
Musím zdôrazniť, že tieto šablóny sa vyrábajú len v americkej veľkosti ( 4,25 x 5,5 inch) .
 
Túto techniku som na blogu PA už prezentovala dávnejšie - volá sa paper piecing (tady).
 
V skratke je to puzzle, kde sa hráte s farbami a do základného rámu vkladáte rôzne farebné kúsočky.
 
Vždy si však môžete vytvoriť geometriu aj s obyčajnými základnými tvarmi.
 
Trochu som to nalepila krivo, ale zachránila som to tým výsekom, ktorý prekryl nedokonalé miesta :-) 
 
Využiť sa dajú aj obyčajné pásiky.
 
Z kúsočkov papiera veľkosti asi 3 x 3 cm som si ešte povystrihovala kvietočky, lebo tí jednorožci ma proste bavia.
 
Inak razítka "Život s tebou" sú super. Páči sa mi , že sú také veľké. 
 
Sľubujem posledný unicorn .... pre tento článok ... 
 
Ako základ čelenky som využila zlatú reťaz z kolekcie Flourish.
 
Využila som skoro všetko, ostali mi len kúsky papiera a bola to paráda.
 
Krásne leto vám prajem
Valika

8 komentářů:

  1. Vali, toto je srdcovka! Šablóna je geniálna a tá geometrická pohľadnica, totál TOP! Jednorožcov v Tvojom podaní hltám aj ja! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vali! Ty mozaiky jsou uplne dokonale! Fakt nejkrasnejsi. No a ti jednorozci jsou proste nejlepsi na svete? Jak jsi delala ty rohy? Chystam jednorozcovou oslavu a jeste nic nemam, tak musim zacit makat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lucinka diky moja krasna :-*** vsetko je to vdaka vyrezavackam a Big shotu. napisem ti spravu, rada pomozem s pripravou :-*

      Vymazat
  3. Pěkná přáníčka a nádherná inspirace👍😉

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná inspirace a ty jemné barvy...ach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dakujem adelka 😘 tie farby su najviac, suhlasim :) ❤

      Vymazat

Pin It button on image hover