čtvrtek 16. srpna 2018

PAGE KIT projekty - JANA V.

Srpnový Page a Extra kit je jednoznačně pro všechny milovníky kytiček a romantiky. Spíše než k typickému létu a výletění mi sedly k portrétovým fotkám. 
 
První stránka je s velmi aktuální fotkou, protože jsem nutně chtěla použít ten krásný velký výsek srpen. Přebarvila jsem si jej akorát inkoustovým polštářkem na černo. Určitě by mu slušel i embossing pro větší lesk, ale nakonec jsem byla líná vytahovat prášky a pistoli (inu, léto...). 
 
Pro fotku jsem si zvolila netradiční tvar šipky, kterým jsem se inpirovala u jedné stránky od Janine Langer. Fotka je vyvýšená na pěnovce a pěnovkou jsou podlepená i přesahující písmenka nadpisu. Líbil se mi mezi výseky věneček, ale bílý okraj byl moc hrubý, tak jsem si jej trochu odsřihla. Navíc mám ráda, jak stříháním získá papír na plastičnosti. Pár dnů jsem neměla jasno, jak kit použiju - v takových případech - pokud to některý papír dovolí - ráda jen tak vystřihuju a ono se to pak nějak vyvrbí. Tady bylo díky kytičkám a domečkům hned několik „vystřihovacích“ papírů a je pak zábava si se získanými obrázky jen tak posouvat po stránce :-) Přidala jsem tedy pár větviček a domeček jako památku na naši dovolenou v roubence. Fotek jsem měla z dovolené tolik, že jsem tuto stránku ponechala bez journalingu – bude příležitost se vypsat na mnoha dalších stránkách. Abeceda ani zlaté sponky z Extra kitu mi nedorazily, tak jsem podobnou sponku našla ve svých zásobách. Každopádně nejvíc si mě získaly průhledné vellumové samolepky – mini kytičky jsem vylepila téměř všechny. Pro někoho, kdo si sám netroufá na doodling jako já, dokonalost! A štítky měly výborné univerzální hlášky. .. takové by se v dalších fontech a provedeních mohly opakovat častěji, co myslíte?
 
Druhá stránka je pro mě trochu nostalgie. Nikoli proto, že fotka je přes rok stará, ale vrátila jsem se trochu do dob, kdy jsem byla mnohem více kytičková a možná i trochu shabby. 
 
A bylo to příjemné vzpomínání i lepení. Jen chlap, když viděl hotovou stránku, prohlásil, že „toho zelí je tam moc“, proto verze, kterou vidíte, je ochuzená o dobrou polovinu chroští :-D V každém případě, pokud vás stránky v tomto duchu lákají (a tento kit k nim vyloženě vybízí), se čtvrtkou s velkými květy to jde samo. Stačí jeden dva vystřižené kytice zastrčit pod fotku (většinu tedy schováte) a hned to vypadá, že jste si hrála s komplikovanými shluky :-) Já jsem přidala už jen pár kytiček z výseků, středy opatřila flitry, foťáček (nejuniverzálnější ozdoba!) a trochu vellumových větviček. A musím vyzdvihnout, že srdíčko s nápisem a „dřevěná“ kopretinka jsou mí další favorité z kitu :-) 
 
Tento měsíc tedy nic komplikovaného v mém podání, jen příjemné pohodové stříhání a lepení. Těší mě, že už i příslušné album ve Facebookové skupině se plní a těším se na další stránky!

3 komentáře:

  1. Janička presne, tento kit je jako ozvěna z dob minulých, ale není na škodu si zavzpomínat:-) tvar šipky portrétu je fakt originální a nadpis srpen v věrné krasne vynikne. Já covece chvilku elaborovala co, ze je to za slovo, když jsem ho poprvé vybalila:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiškooo toto je tak krásne , ako to tá Janka robí 😳 a toho chroští 😊 je tam tak akurát niekedy majú aj chlapi pravdu 😂

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover