pátek 22. února 2019

CARD KIT projekty / VALIKA

Ahojte, prajem vám všetkým krásny deň. Oficiálne by sme si ďalší rok nemali dať Valentínku ani si nijako prejaviť lásku (snáď len na výročie). Avšak ja tento názor nezastávam a mám pre vás prvú dávku inšpirácie z aktuálneho zamiloveného card kitu.
 
Lietajúca obálka ma inšpirovala k vytvoreniu oblohy. Nemala som po ruku žiadnu šablónu tak som si ju vytvorila len tak handmade / len tak ledabolo a veľmi punkovo, ale postačilo. 
 
Tie obláčiky sú veľmi jemné, ale zároveň dosť výrazné. Srdiečka s krídlami sa hodili perfektne.
 
Aj keď tento papier nebol v klasickej horčicovej farbe, ale skôr v tmavšej medovej, našla som preňho využitie. 
 
Dovolím si tvrdiť, že by sa táto pohľadnica dala venovať aj chlapovi.
 
Mám radosť, že v kitoch Paperoamo sú zastúpené početné papierové výrezy, ktoré sú skvelé. 
 
Táto pohľadnica je rozmerovo menšia a vhodná aj ako dodatok k darčeku alebo ako malé pripomenutie, že ho ešte stále ľúbite veľmi silno .
 
Mne sa však páči aj táto minimalistická.
 
Bez 3D pásky sa žiť jednoducho nedá ... resp. možno sa to aj dá, ale ja to nedokážem :-) 
 
Tentokrát je súčasťou pohľadnice aj odkaz skrytý vo vnútri. Správa je dotvorená pečiatkami z kitu. 
 
Využila som asi všetky výseky, som spokojná. Ako sa vám tvorilo / tvorí s týmto card kitom ? Nezabudnite sa pochváliť na našom facebooku. Ste veľmi šikovné a vždy sa poteším, keď vidím vaše krásne výtvory.  
 
Prajem krásny zvyšok dňa,
Valika

6 komentářů:

  1. Bez 3d pásky se opravdu žít nedá 😁😘 Krásna inspirace!

    OdpovědětVymazat
  2. Vali jsou krásné :-) a musíš mi říct, odkud máš to velké razítko, to asi potřebuju! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky Peti. To razitko nie je nič špeciálne. Kúpila som ho v craft obchode v Prešove 😘

      Vymazat
  3. Toľko krásnej inšpirácie, ďakujem :) Dnes sa mi ťažko vyberá favorit, lebo sú všetky super. Ale predstavujem si, že som v obchode a mám vybrať jedno. Bude to... č.2 :) Zámok, kľúč, srdiečka.. To je jasné znamenie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeej diky. tak to by si ma potesila keby si si v obchode vybrala moju pohladnicu ♥ dakujem ti krasne ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover