pondělí 4. února 2019

FREESTYLE - svatební album 6x8 / JANA S.

Že to s tou pauzou nepřeháním? Myslela jsem, že na lepení sahat nebudu, dokud za sebou neuvidím jiný progres, ale PAGE kit 1/2019 mě tak silně připomenul naši (malou československou) nescrapnutou svatbu, že jsem se do toho pustila … 
Nevím, jestli to máte také tak, ale když už s něčím začnu, vím, že to musím dotáhnout, jinak bych to odložila a zůstalo by nedoděláno navždy. A to se mi tedy se svatbou opravdu udělat nechtělo. Když jsem ji navíc začala scrapovat až po více než 8 letech! Jak už jsme si psaly na FB s některými z vás, nakonec jsem došla k názoru, že ten odstup není špatný. Lépe se mažou fotky a navíc člověk ví, co je pro něj podstatné i s odstupem času. V případě svatby není nepodstatný ani fakt, že si člověk připomene, co ho k tomu kroku vedlo ;) Ale teď už k scrapování.
 

Víte, že nejsem příliš kytičková. Kolekce Emerson Lane mě v náhledech nenadchla skoro vůbec, i když mi od začátku byla sympatická její barevnost – krom jiného proto, že má hrozně hezký odstín zelené. Ale když jsem pak kit držela v ruce, vybavily se mi kytky na mém svatebním kostýmku a barvy na těch pár fotkách, co je ze svatby máme, a tak jsem se rozhodla, že není na co čekat. Formát byl celkem jasný – opět vzhledem k malému počtu fotek (máme jen ty „oficiální“ od fotografa, který fotil obřad; kamarád, který fotil celou svatbu, nám je nakonec nedodal, vlastně ani nevím proč …) jsem zvolila 6x8 palců, abych využila kapsy, které v této velikosti mám.
 Kromě PAGE kitu jsem použila zlaté vellum a kartičkové masky ze stejné kolekce. Z vellumu jsem vystříhala skoro všechny růže a lístečky a vyřádila se na první stránce. Když bylo hotovo, věděla jsem, že jsem to přehnala, že na druhý pokus by toho roští bylo o více než 50% méně, ale nepředělávám! Takže první stránka na mě hodně neobvyklá
 
Kartičky s výřezy písmen jsou použitelné i na MM techniky, mně se ale líbily jako takové. V albu se uplatnily na 2 stránkách. Doufám, že je třeba někdy vytáhnu ještě i na jiný projekt, jejich font je super šik a skvěle kontrastuje s kytičkovou romantikou.
 
Využila jsem hodně chipboardů z kitu, myslím, že se Aničce Fatrdlové moc povedly. Moje nejoblíbenější je mašlička, ale i ostatní stojí za to a v albu jsou téměř na každé stránce.
 

Původně jsem myslela, že budu stříhat spíše kytky z papírů, ale ty od Aničky mají mnohem větší šmrnc a pro menší formát jsou ideální – nalepila jsem skoro všechny, mnoho z nich jsem vystříhala z věnečku, který padnul celý … no, vůbec jsem se nepoznávala!
 


Některé fotky a také journaling přišly do kapes. Hlavně tam – ale i na detailech layoutů – se uplatnila Černobílá kolekce od Lucky, která s PAGEM pěkně ladí. Tedy, alespoň podle mne. Musím říct, že ČB kolekci jsem ještě nepoužila na žádný projekt primárně, jako celek, přesto mi z ní zbývá jen torzo ozdob a méně než polovina kartiček. Je úžasně univerzální. Musím zase dokoupit!

 
Kromě PAGE kitu a Černobílé jsem využila spoustu dalších oldies a jiných úžasností z eshopu ;) 



  • svorku, kterou jsem propíchla chipboard kytičky, abych mohla uzavřít „obálku“ se svatebními přáními
Myslela jsem, že jednoduše naplním koupené album (dokonce jsem si ho pořídila), ale nakonec zůstane na nějaký prázdninový projekt, protože jsem si desky na album vyrobila komplet DIY. 


Nebudu déle povídat, celé album si můžete prohlédnout na krátkém videu. 

Hezký únor přeji! 
Jana

27 komentářů:

  1. Janulka, nemôžem sa vynadívať, je to tak nežné a nádherné. Veľmi sa ti to podarilo. Ale to sa ti vždy a všetko ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirka, ty si taká zlatá! Nežné? Skor mi to prišlo ako dosť veľká divočina - na svadbu ;) Ďakujem veľmi pekne!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, Maruško! Cmuk! :) (na PC nemám emotikony ;) )

      Vymazat
  3. Krasne Jani, opravdu moc se mi to libi. Tolik nadhernych detailu😊 Urcite se budu inspirovat a letos toto album take zdolam😁 doufam ze te na blogu zase brzy uvidime!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leono, to musíš a chci ho vidět! :) Bude úžasné, jako všechny tvé stránky! Moc děkuji. No a nevím, to víš, že mě to ke stolu táhne a zatím odolávám špatně, ale co si budeme říkat ;) ...

      Vymazat
  4. Jani to je NÁDHERA!!!:) mám slabost pro Tvé vellumové kreace, určitě to někde použiji, díky! A opožděně GRATULUJU:)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato, ty víš, že je to vzájemné! ;) Děkuji - a to jde, přijímat gratulace i po více než 8 letech? ;)

      Vymazat
  5. Svatební album jsem lepila po 7 letech a ješte do klasického alba,to jsem ješte scrapbook neznala. Asi si dám repete s minialbem, v tom tvém je spousta krásné inspirace.😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost! Vědomí, že se někdo inspiruje mým výtvorem (určitě to tak máme všechny), je úžasné! :) Rostu! ;) Ale určitě máš albíčko nádherné i tak, já bych nepřelepovala ... takových akcí bude! NO ale, pokud se do toho přece pustíš, tak bych ho moc ráda viděla! Inspirace není nikdy dost (ne, že bych se ještě někdy chystala na další svatební :D )

      Vymazat
  6. Je moc dobře, že jsem si Jani počkala na Tvé krásné album. Ty sis ho vymazlila👍😊 to je krásné i sis zavzpomínala u tvoření, že?Tak já do toho po těch 35letech také střihnu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Irenko! Vůbec se mi ale nechce věřit, že bys TY neměla nalepenou svatbu! :) Tak šup-šup ke stolu, ty ho budeš mít na to tata! A ještě s fotkami s patinou! Tady je jako srdíčko, když nemám ty emotikony! ;)

      Vymazat
  7. Jani kraaasne. Oplatilo sa počkať ��niekedy mám pocit že keď sa človek vráti k niečomu s odstupom času tak to je ešte lepšie����a ten kit k tomu zapasoval ako vieš čo ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, v naprostej väčšine prípadov áno, a toto teda nebola výnimka. Myslím, že bolo dobre, že som sa do toho nepustila kedysi ;) A fakt bolo príma spomínať na všetky tie detaily - aj koli tomu, že svatba bola malá a tak si toho pamätám naozaj dosť. Až sme boli s mužom prekvapení ... Ďakujem, zlato!

      Vymazat
  8. Janičko, to je parádní album, na Tvé výtvory je krása se dívat, a ta obálka na přání se Ti povedla, o zpracování velumu ani nemluvím. Uvažuji už tak 2 roky, že si svatební album udělám, ale kdy ??? Holky my bychom potřebovaly mít den o 40-ti hodinách, že ????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, až ty hodiny objednáš, ráda se připojím k objednávce! ;) Děkuji za milá slova a teda u tebe bych určo neřekla, že ho také ještě nemáš! NOrmálně mám chuť udělat průzkum, kolik scrapařek má album (svatební) :D :D :D

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. 😘 kapku jiný styl, já vím 😘 nemusí být každá svatba čistě bílá 😜

      Vymazat
  10. Jani to je taková nádhera! Něžné, romantické, a těch zajímavých detailů, to je sen! Úplně mě mrzí, že už své svatební album mám hotové, dělala jsem ho ve svých scrap počátcích a taky podle toho vypadá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťule ❤️ Buď ráda, že ho máš, můžeš se věnovat dalším. Myslím, že nemá smysl moc se ohlížet 😉 Život i scrap je teď a tady 😜

      Vymazat
  11. Jani, žeriem každý jeden detail tvojho albumu. Je to úplná dokonalosť. Už sa teším, s čím ďalším prídeš! 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kati, ty si poklad, vďaka 😍 Vôbec neviem, kedy a do čoho sa pustím chuti je toľko a času tak málo

      Vymazat
  12. To je nádhera, veľmi jemné a nežné, krásne :-)A 8 ročné spozdenie v jeho tvorbe nijako neuškodilo, myslím, že skôr naopak. To keby si videla ten náš album :-D... asi som veru mohla počkať tých pár rokov, kým sa začnem venovať scrappu, vyzeral by teda úplne inak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marianka, ďakujem veľmi pekne. Vôbec som ten odklad neplánovala, ale život na zjavne svoje chodníčky 😉 Stavím sa, že album máš krásny, len sa nepodceňuj. A čo, že teraz si už v scrape niekde inde, predsa nebudeme scrapovať dokola 😜

      Vymazat
  13. Jani, album je překrásné! ❤ Spousta krásných nápadů... moc se mi líbí na konci ta obálka na přáníčka, že to bude všechno hezky pohromadě. Tu kolekci jsi zvolila ohromě. Taky mám hned chuť scrapnout si naši svatbu! Ale my klasické album máme a jiných restů je spousta... Tak třeba v důchodu 😂
    Barča Housarová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ohromně - omlouvám se ta hrubku, už ani psát neumím...

      Vymazat
    2. Baru, přesně je potřeba koukat na to, co ještě není a pracovat na tom! Moc děkuji za komentář ❤️ Téms této kolekce byla pro mě jasná volba, ake jak je vidět z výtvorů ostatních děvčat v DT, lze ji využít mnoha úplně jinými způsoby. To mi přijde na scrapu jako ta nejbáječnější věc - tolik jiných projektů ze stejného materiálu... 😊

      Vymazat

Pin It button on image hover