pátek 22. března 2019

CARD KIT projekty / ADÉLA

Už se těšíte, až střihnete do dubnového card kitu? Taky už se nemůžu dočkat té krásy, kterou naše designérky vymyslí. Nebo jste v takovém skluzu, že jste ještě pořádně nevyužili ten minulý? Připravila jsem pro vás pár kousků a doufám, že vás inspirují k tvoření.
 
 

Zkusila jsem propojit přání a hru, která vás zabaví, než přinesou narozeninový dort. Z jednoho kartonu jsem vystřihla srdíčka a z dalšího vyřízla kolečka pro spoluhráče. Každý kousek je podlepený suchým zipem, aby se mohly hrací symboly lehce přemístit.
 
A každý ostřílený hráč piškvorek určitě ví, že klíčem úspěchu je zabrat prostřední pole.
 
Tento kousek opět není nijak složitý a využila jsem pruhy papírů, které mají poničené okraje. Stačí na to obyčejné nůžky.
 
Pusinkové výseky jsem nejdřív chtěla navléknout na nitě, ale pak zvítězil lenoch ve mně a přicvakla jsem je jen sešívačkou.
 
Mám opravdu hodně vyřezávacích šablon všemožných tvarů, ale nejvíc mám asi motiv různých listů a větviček, takže jsem si myslela, že další už opravdu nepotřebuju. No, minulý měsíc jsem si k objednávce přidala i sadu těchto minivětviček a nelituju. 
 
Stačí pár výřezů a výsledek je celkem efektní, nemyslíte?
 
Tady jsem se nechala trochu inspirovat Janičkou S., která na přáních hodně využívá visačky.
 
Bylo to superrychlé a mé minimalistické já je spokojené.
 
Mezi výseky byly i létající srdíčka, tak bylo jasné, že je musím vypustit do mraků…
 
Použila jsem i svůj oblíbený prvek – otvor na přední straně a text uvnitř přání.
 
Žlutá není má oblíbená barva, ale tato hořčicová je v poslední době dost „in“ a s modrou nebo šedivou je to skvělá kombinace. 
 
Využila jsem znovu výseky malých větviček, jsou prostě boží!
 
Taaak a teď se ještě jednou vyspíme a zítra … už zítra! Workshop se Steffi! Moc se na vás těším! A pokud nemůžete dorazit, nebojte, určitě přidáme fotky z akce na Instagram.
 ♡ 
Adéla

6 komentářů:

  1. Tak to piskvorkove přání nemá chybu 😀 super inspirace

    OdpovědětVymazat
  2. No tak ty jsou! Líbí se mi úplně všechna ;) A jak píše Leona - piškvorkové nemá chybu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nič neprekonal piskvorky. To je úplne mega super nápad. Veľký palec hore Adelka 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  4. Adél, další jemná nádhera! Visačky? Oooo! Piškvorky skvělá vychytávka, srdíčko z větviček boží nápad! Ale můj totální favorit je poslední přáníčko ... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechna jsou nádherná, ale piškvorky jsou top! :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover